Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työnimike on Manager, niin kuinka korkeasta tehtävästä yleensä kyse?

Vierailija
25.12.2022 |

Työpaikkailmoituksesta ei ilmene työkokemusvuodet eikä palkka, enkä oikein tiedä, onko se minkätasoinen homma ja kannattaako hakea.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä tason managerista on kyse, kaikki managerit eivät ole samalla tasolla työhierarkiassa. Sen pitäisi tulla esiin työhakemuksessa ja palkassa. 

Vierailija
22/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000-10000€palkkatoivomus niin sama mikä homma kyseessä mene ja tee

Voi olla manager ilman esimiesvastuuta tai sitten helv***n iso tiimi. Ja riippuu myös yrityksen koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alin esimies, muutama alainen. Täysin koiran hommaa josta ei makseta. Kannattaa ottaa vastaan vain jos tavoite on parin vuoden päästä hakea dirikan hommiin johonkin toiseen firmaan niin voi pompottaa managereita. Dirikoiden palkkakin alkaa olla kunnollinen.

Itse asiassa monet managerin pestit ovat ns. teknisiä, eikä heillä ole välttämättä yhtään alaista. Esim. Project Manager, Service Manager jne.

Vierailija
24/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin Salora Manager :D

Vierailija
25/35 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toinen työnimikkeistäni business relacionship manager.

Etkä edes osaa kirjoittaa titteliäsi oikein  :D

Vierailija
26/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ainakin Salora Manager :D

Salorallakin varmaan ollut jollain päälliköllä ainakin ulkomaisille asiakkaille nimikkeenä Salora Manager :D

Vierailija
27/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan meillä oli pienehkössä IT-kioskissa kaikki jollakin manager/senior/director tms. tittelillä, vaikka koko organisaatio oli melko tasaine matriisilätty ilman hierarkioita.

Vierailija
28/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyseessä on hevibändin manager.

Vierailija
29/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on managereita, jotka käytännössä toimivat team leadereinä eli he ovat oman pienen muutaman hengen tiiminsä vastuuhenkilöitä. Todella kaukana päälliköstä.

Kaverini on eräässä firmassa (jossa itsekin ennen työskentelin) telemarkkinoinnin manager ja hän on se henkilö, joka ei soittele kenellekään vaan firman tietokannasta kaivaa yhteystietoja ja ihmisiä niille myyjille ja syöttää yhteiseen tietokantaan, josta myyjät ne poimii. Hoitaa raportoinnin telemarkkinoinnin päällikölle, joka on siis keskitason pomo, jonka yläpuolella on liuta muita pomoja, mm. koko telemarkkinoinnin lähiesimies.

Eli eipä se manager ole kummoinen titteli. Välillä ihan puhtaat myyntiedustajatkin on managereita. Nimike on kärsinyt kovan inflaation, kun sitä käytetään joka paikassa. 

Vierailija
30/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyseessä on hevibändin manager.

Eli manageri.

Soittelee Suosikkiin ja kysyy, että tekisittekö jutun. 

Vierailija
31/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut testingmanager viidessä vuorossa pistin piirilevyn testeriin, painoin entteriä ja otin levyn pois, ja uusi tilalle.

Vierailija
32/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mainostoimistossa account manager on vastuussa siitä, että toimisto täyttää asiakkaan tarpeet, hallitsevat sisäistä ja ulkoista viestintää ja vievät projekteja päätökseen.

Vierailija
33/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mänizör

Vierailija
34/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon alasta ja paikasta sekä firmasta, Soita ja kysy lisätietoja.

Oon ollut joskus acount manager eikä mitään vastuuta mistään muusta kuin tileistä, ihan rivityöntekijä. Palkka vähän päälle 3000 ja rahoitusala.

Vierailija
35/35 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon managereita ja useimmat heistä ovat ihan tavallisia työntekijöitä ilman alaisia. Heille on kuitenkin määritelty selkeä vastuualue, siksi manager. Esimerkiksi Production Manager ja Project Manager. Sitten on managereja, jotka ovat ylempänä hierarkiassa, mutta edelleenkin ilman alaisia, esimerkiksi Quality Manager ja Security Manager.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme