Onko törkeää pyytää jouluaatoksi vain toisen vanhemmat?
Haluaisin pyytää omat vanhenpani aatoksi, mutta en mieheni vanhempia. Ollaan niin erilaisia.
Kommentit (8)
Asutaan tosin ulkomailla ja mun vanhemmat oli täällä juuri jokin aika sitten pari viikkoa. En usko että kukaan meillä olettaa, että kutsuttais kauhee porukka tänne viikoksi, eikä näin ollen loukkaannukaan.
Taidetaan olla omalla porukalla. Viime jouluna kaikki oltiin yhdessä enkä ehtinyt koko iltana istumaan, kuin ruokapäydässä.
Vierailija:
Taidetaan olla omalla porukalla. Viime jouluna kaikki oltiin yhdessä enkä ehtinyt koko iltana istumaan, kuin ruokapäydässä.
toiset yhtenä päivänä ja toiset toisena. Vähän riippuu myös henkilökemiasta, mua stressaisi ihan hirveästi jos molempien porukat olis yhtä aikaa...
Itse inhoan appivanhempiani, mutta olen sitten purrut hammasta. Eihän se mieheni ja lasteni vika ole.
Vaan eikö se mokoma vielä pyydä meidät aina kahden päivän sisään rääpiäisille luokseen!
Tarvitseeko meidän oikeasti viettää joulua aina kahdesti hänen kanssaan?
Ja joo...miksi emme kieltäydy...no niinpä...viime vuonna jollain viekkaudella päästiin pälkähästä. Mitehköhän käy tänä vuonna=)
Ja HUOM! ei ole kyse mistään kauhu-anopista, mutta en vain jaksaisi tavata kahta kertaa viikossa.
puolestaan hänelle tärkeämpiä.
Kutsukaa toiset aattona ja toiset joulupäivänä.