Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestovaippoja ja kuukautiskuppeja vihaava vastailee kysymyksiinne hetken ajan!

Vierailija
13.11.2006 |

Antaa palaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kumpaakaan kokeillut (siis noita kestoja lapsilla, ei itselläni), enkä näin ollen voi antaa mitään tuomiota niistä.

Vierailija
2/10 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi aloit vihata niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ja nukkunut hyvin kiitos, litiumit ja valiumit on otettu, DreamNappy-kestovaippoja ja Lunette-kuukuppeja olen kokeillut ja huonoiksi sekä epäkäytännöllisiksi ne havainnut. Mitä muita kyssiä oli...

Vierailija
4/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa luontoa, miten se asia edes liittyy tähän koko aiheeseen? Teollisuus, liikenne ym. on niitä jotka sitä luontoa tuhoaa, ei minun tampoonit tai yhden laspeni kertisvaipat. Inhoan pestä paskaisia vaippoja pesukoneessani, jossa pesen muutakin pyykkiä. Tulee aina sellainen olo, että sitä paskaa jää ihan varmasti jonnekin sinne koneen uumeniin. Kuukupit vaan on ällöjä, hankalia käyttää ja haisee pahalle.

Vierailija
5/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle tehneet, että peräti VIHAAT niitä? Sen ymmärtäisin, jos et niistä pitäisi.

Vierailija
6/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jotka tuputtavat muille omia ideoitaan ja ideologioitaan. Oli ne sitten uskovaisia tai viherpiipertäjiä. Toki tietoa saa jakaa, mutta muiden valintojen moralisointi on perseestä (jos nyt puhutaan normaalijutuista).

Kuukuppi on varmaan ihan ok idea, mutta minä en halua tunkea sisääni esineitä, muuten kuin seksiin liittyen... ;D

Vierailija
7/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun elämässä on?

Vierailija
8/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin palstailla täällä ihan siksi, että olin yhdestä lehtijutusta nähnyt, että kuukuppeja on olemassa ja kun kokeilin, olin niin innoissani, että halusin hehkuttaa sitä kaikille, ettei vaan kukaan jättäisi kuppia käyttämättä samasta syystä kuin minä, eli ettei tiedä sen olemassaolosta.

Kuukuppi aiheuttaa kyllä innostusta, meillä oli jopa koulun intranettiin joku eilen laittanut viestin, että käyttäkää naiset kuukuppia, se on mahtava!!! Mutta eihän se kuulemma kaikilla ole niin mahtava, itse olen vaan ihan tosi tyytyväinen, eikä sillä ole viherpiipertäjyyden kanssa mitään tekemistä, vaan sen, että nykyään voin unohtaa kuukautiset oikeastaan kokonaan, kun on kokoajan siisti ja kuiva olo.

Kestositeisiin kuulemma hurahtaa myös ja kun äidin elämänpiiri on usein aika suppea, vaahtoaa sitten niistä vaipoista. Koittakaa kestää...

Vierailija
9/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekin olla eli osa hankintahinnasta myös. Kovasti oli kertakäyttöiset halvempia.

Vierailija
10/10 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain luin että jos ostaa yhdelle lapselle kestot uusina eikä myy niitä eteenpäin niin summaksi tulee pesuineen jokseenkin sama kuin kertisten käyttö. Kestoilen silti :)