Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun muut yrittävät ohjailla elämääni

Vierailija
24.12.2022 |

Eivätkä tajua miten vaivaannuttavaa se on. Ei ole jokapäiväinen ilmiö, mutta ärsyttävää kuitenkin. Jos olen tehnyt päätöksen (en kutsu henkilöä x) ja perustellut sen (ei olla läheisiä), miten tuttukin ihminen kehtaa ruveta väittelemään("Sehän on lähisukua! Pakko kutsua se) . Silloin tulee olo tunteeko tuo minua ollenkaan vai haluaako tahallaan aiheuttaa pahaa mieltä. Itse en hämmästyisi jos työpaikan puheliain ihminen kertoisi menneensä naimisiin salaa. Käsittämätöntä miten minut koko elemänsä tuntenut sitten ei tunnu ymmärtävän, etten ole kuin "kaikki muut".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kovasti vaikuttavan elämääsi kun sitä täällä pitää vatvoa. Get over it! Elä ja anna muiden elää.

Vierailija
2/3 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää kovasti vaikuttavan elämääsi kun sitä täällä pitää vatvoa. Get over it! Elä ja anna muiden elää.

Ihan samanlainen aihe puhua kuin mikä tahansa muu. Onhan täällä ketjuja joissa valitetaan kun leipä tippuu lattialle väärin päin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri ja pari sukulaista tälläisiä. Jos kerron lapsen menevän lähilukioon, alkaa neuvominen että kyllä ne keskustalukiot parempia eikä sinne vaikea ole mennä. Jos sanon ostavani pakastekakun, huudetaan että nyt pakastekakkua, kyllä leipomoista halvalla saa. Erityisesti nämä koskevat työasioitani ja sitä kenen kanssa olen yhteyksissä. Esim.en halua anoppilaan yöksi. Kyllä sä nyt sinne voit mennä!

Aivan kuin en osaisi tehdä mitään päätöksiä koskien omaa elämääni.