Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä laitoit täytteeksi joulutorttuihin?
22.12.2022 |
?
Kommentit (4)
Omena-kanelimarmeladia, vaniljakreemiä tai Vihreät kuulat -marmeladia. En voi sietää luumuja missään muodossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se uusi hillo vihreät kuulat on parasta, kettukarkit ei ollu niin hyvää.
Alue: Aihe vapaa
Mä laitoin omenakaneli-marmeladia ja sitä uutta paistonkestävää vaniljakreemiä. Tuli ihan valtavan hyviä. Kuin viinereitä.