Maria Ohisalon harrastus on vanhojen Nintendo-pelien keräily
Enpä olisi ihan heti veikannut tuollaista harrastusta..
Kommentit (17)
Neki löytyy ilmaseks emulaattoreille kaikki niin mitä niitä likasia muovikoteloita keräämää
Supernintendo chalmers. Tuli vaan mieleen.
Asuntosijoittaminen.
Onko harrastus vai sivupisnes, mutta ministerin vastuuraportista käy ilmi että lisää velkavipua otettu asuntosijoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Asuntosijoittaminen.
Onko harrastus vai sivupisnes, mutta ministerin vastuuraportista käy ilmi että lisää velkavipua otettu asuntosijoitukseen.
Erikoinen combo. Köyhyystutkija (ex) ja asuntosijoittaja.
Pääsee kurittamaan köyhää vuokrankorotuksilla.
Tuo Suomen Richard Hammond. Näkeekö muut yhtäläisyyden?
Riikka Purran harrastus saunominen?
Ihme, kun vihreän puolueen "pienet vihreät miehet" eivät ole vielä tätä ketjua saaneet bitti-avaruuteen?
Mikä kestää?
Hän tutkii, kuinka voi vaurastua köyhän maan kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntosijoittaminen.
Ehkä kyseessä on kokeellinen tutkimus vuokrankorotusten vaikutuksesta köyhän elämään.
Onkin kyllä niin lapsellisen oloinen, että en hämmästy.
Erikoinen harrastus yli 50- vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntosijoittaminen.
Ehkä kyseessä on kokeellinen tutkimus vuokrankorotusten vaikutuksesta köyhän elämään.
Ja nyt on laajentanut koko kansan kokeelliseen köyhäntilaan.
En näe tuossa pelien keräämisessä mitään moitittavaa, vaikka olen kanssaan melkein kaikesta eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
En näe tuossa pelien keräämisessä mitään moitittavaa, vaikka olen kanssaan melkein kaikesta eri mieltä.
Samaa mieltä, eli eri mieltä kaikesta muusta hänen toimistaan. Tosin muovijätteen keräily ei ole mun juttu. Toki vanhat pelit ja niiden kansikuvien visualisointi on ollut todella hienoa.
Ohisalon mies on öljyparoni?