Mitä mieltä olette kalatassuista?
Kommentit (10)
perheen äiti kirjoitti:
Näin että koo marketissa oli, aika törky kallista... luulisi noilla hinnoilla saavan jo oikeatakin lohta eikä vain perkuujätetteitä prässättynä hassuun muotoon
Täällä ainakin on tykätty myös niikuin toinenkin kommentoija sanoi. Taidat puhua ihan omias, mikä lie atrian tai saarioisen mussuttaja!
Miksi minun pitäisi ostaa jonkun toisen muussaamaa kalaa? Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi ostaa jonkun toisen muussaamaa kalaa? Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä?
Jaa no mä olen niin laiska, että haukea, särkeä ja lahnaa en ainakaan lähde fileoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no mä olen niin laiska, että haukea, särkeä ja lahnaa en ainakaan lähde fileoimaan.
Ovat kyllä paskakaloja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä paskakaloja!
mutsis on paska lahna :D
Näin että koo marketissa oli, aika törky kallista... luulisi noilla hinnoilla saavan jo oikeatakin lohta eikä vain perkuujätetteitä prässättynä hassuun muotoon