Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muille tullut soittoa Italiasta, mitä lie taas?

Vierailija
22.12.2022 |

Huomasin että puhelimeen oli tullut soitto oudosta numerosta ja numeron alapuolella lukee "Italia".

Numero josta soitto tulee: +39 0287361220.

Muita joille tullut tästä ulkomaan nrosta soittoa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berlusconille yrittävät pitsaa tilata.

Vierailija
2/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Nigerian pojat siirtäneet toimistonsa Italiaan?

Vierailija
4/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viikko sitten soitto USA:sta, Michiganista. En vastannut. Samasta numerosta yritettiin soittaa seuraavan tunnin aikana 9 kertaa. Laitoin lopulta estoille. Mitähän hittoa!?

Vierailija
5/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat italiasta ja kyselivät voisiko seuraavaa maksuerää aikaistaa. Olisi kuulemma rahalle käyttöä. Kehoitin soittaan mariinille

Vierailija
6/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan lähettämät rahat loppuneet. Haalivat lisää soitoilla.

Vierailija
7/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli viikko sitten soitto USA:sta, Michiganista. En vastannut. Samasta numerosta yritettiin soittaa seuraavan tunnin aikana 9 kertaa. Laitoin lopulta estoille. Mitähän hittoa!?

Komea amerikkalaisupseeri-leskimies on pulassa ja tarvitsee pikaista apua.

Vierailija
8/21 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vuoden takaisen IL:n artikkelin aiheesta, ulkomaalta tulevat huijauspuhelut. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/201807232201091219

Tossa sanotaan, että puhelun vastaamisen ei pitäisi kustantaa vastaajalle mutta numeroon takaisin soittaminen on se, mikä sitten maksaakin ja paljon. Ehdottamasti ei kannata soittaa takaisin ulkomaan numeroon. 

Mutta en tiedä kyl tuosta, että kannattaako vastatakaan. Ei kannata vastata/reagoida mitään, luki netissä jossain yleisessä googlen haun tuloksessa.

Vierailija
9/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just soitto Milanosta Italiasta, mutta ei tuosta numerosta. En vastannut ja yksikään tuttu ei tietääkseni ole just nyt Italiassa. Ja jos onkin, niin Whatsappin kautta saa sitten yhteyden.

Vierailija
10/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan jatkuvasti ja sitten s postiviestejä poliisilta jossa syytetään sopimattomien katselusta ja olet kusessa ellet maksa. Oikea poliisi tietää nämä eikä tarvi tehdä mitään.

Vierailija
11/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareitahan noi on.

Vierailija
12/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jännittävää, Italiasta ei olekaan vielä soiteltu mulle! 🙂 Että Buongiorno vaan ja mittees sinne Milanoon kuuluu, oottehan työ käyttäny meijän rahat fiksusti hä

Vierailija
13/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut tämän vuoden aikana soittoja Oslosta, Ranskasta, Belgiasta ja Italiasta. Useitakin soittoja samasta maasta eri numeroista.

Olen laittanut ainakin 10 numerolle eston. Nyt ei ole tullut vähään aikaan uusia soittoja.

Vierailija
14/21 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko pari sitten aamupäivällä näytti tulevan puhelu Ranskasta, jätin vastaamatta, ossaa ees ranskaa raatata.

Samana päivänä pari tuntii myöhemmin hällyytti Italiasta, en avannu telefoonia, vielä vähempi italian kieli hallussa.

Vierailija
15/21 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukauden Italiassa ja nyt tulee päivittäin soittoja eri numeroista ja tutuilla kyllä numeroni on. . Vihaisesti äsken vastasin Prontooo!, ensimmäisen kerran toisesta päästä puhuttiin. Sekin taisi olla nauhoitettu. Sanoi soittavansa FBI:stä tms. Suljin puhelun.

Vierailija
16/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon torstaina tuli soitto Italiasta ja tänään kans, mutta eri numerosta kuin viimeksi.

Vierailija
17/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kuulleet että suomessa on huutava pula makarooneista

ja yrittävät vain auttaa ja myydä makarooneja halpaan

hintaan.

Vierailija
18/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monestikin, Ferrarilta pyytelevät kuskiksi mutta en lähe ku täällä niin hyvät tuet.

Vierailija
19/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellepä tuli Italiasta sakkolappu! Töpeksi jossain kohtaa Milanoa sen verran että muistivat sakoilla eikä kiitos käynnistä-postikortilla.

Vierailija
20/21 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellekään muulle Ranskasta tai Iso-Britanniasta näitä huijauspuheluita? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän