Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihoin takaisin vaikka käytän Ozempicia koko ajan

Ozy ei laihdutakaan
22.12.2022 |

Olen diabetikko joka on käyttänyt Ozembicia 2v. Ekan vuoden aiakna laihdui n18 kg ja toisen vuoden aikana lihoin 20 kg vaikka käytän sokereihi edellen Ozembicia. Eli se vei nälkää ekan vuodenja toisen vuoden aikana ei vaikutusta. Meitä on muitakin diabeetikkoja. Ystäväni laihtui 34 kg lihoi puolessa vuodessa takaisin (hän lopetti Ozyn käytön, ei diabetesta). Edelleen sokeriarvoni ovat hyvät mutta läskit tuli takaisin.

Nyt Ozya on massakäytetty noin vuosi. Ihmiset ovat juuri laihtuneet mutta lihovat takaisin vuoden päästä. Eli se siitä pysyvyydestä. Syömismuutos on tehtävä pysyvästi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 67 v en pääse enää leikaukseen

Miksi et hakeutunut aiemmin?

Leikkaus on leikkaus, saattaa lähteä se ainoa henkikulta. Siksi en ole halunnut, ei kiitos! Joo ja tuttuu oli, sai syödä desin verran päivässä, muutaman kerran. No nyt on lihonu takaisin, ei sekään mikään poppakonsti kaikille ole.

Vierailija
22/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritautinen

se on diabetes, eikä sokeritauti. Diabetestakin on ainakin kolmea eri variaatiota. Etsi ja lue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en tiennyt koko leikkauksesta ennenkuin tuyttäreni kävi siinä. Maksoin tyttären leikkauksen ja olisin maksanut omankin mutta Eira ei leikkaa yli 65 v. Tytär meni yksityisest koska ei halunnut odottaa, hyvin meni

Vierailija
24/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laihduttaja saa alennusta Ozesta?

Vierailija
25/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se ylensyöntisi.

Vierailija
26/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 67 v en pääse enää leikaukseen

Miksi et hakeutunut aiemmin?

Leikkaus on leikkaus, saattaa lähteä se ainoa henkikulta. Siksi en ole halunnut, ei kiitos! Joo ja tuttuu oli, sai syödä desin verran päivässä, muutaman kerran. No nyt on lihonu takaisin, ei sekään mikään poppakonsti kaikille ole.

Ei tietenkään ole poppaskonsti mutta hyvä apuväline painontiputuksessa. Itsehän siitä loppupeleissä on vastuussa kuinka sitä apuvälinettä käyttää. Itsellä ongelmana on ollut aina makea ja isot annoskoot. Nykyään ei tee mieli makeaa ollenkaan (tai hyvin harvoin) ja annoskoot on sen pari desiä. Syön 5-8krt päivässä.

Vierailija
27/29 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän omaa kuntoani ja fyysistä rakennetta yllä liikunnalla ja treenaamisella niinkuin ihmiset ennenvanhaan....

M.30

Vierailija
28/29 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta kaikki vähänkään pidempään laihdutuslääkettä käyttäneet tuttavani ovat lihoneet takaisin ja moni ylikin entisen lähtöpainon. Se auttaa laihtumaan, mutta pidemmän päälle ei.

Vierailija
29/29 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava alkoi lihomaan takaisin vaikka oli lihavuuslääkitys. Masentui ja lopetti lääkkeen syönnin ja sitten lihominen lähti ihan käsistä. :( Todella lihava nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi