"Stressaava työ ja vapaa-ajan puute lihottaa." No miksi sitten esim. Sanna Marin ja Alexander Stubb ovat teräskuntoisia ja hoikkia?
Eikä se Salekaan mikään ylipainoinen ole tai Jenni.
Nyt niitä selityksiä ja tekosyitä kehiin?
Kommentit (39)
Ainaki niillä on enemmän vapaa-aikaa ku mulla se on saletti. Eikö Sub ainaki joskus kehuskellut. 8 h unta, 8h töitä ja 8 vapaata? Syö muuten ihan lämpimän ruuan monesti aamupalaksi kerrottiin samassa artikkelissa.
Onkohan Sanna karkkilaiha? Tiedätte varmaan hoikkia jotka elää pääsääntöisesti kaikilla kun ei viitsi syödä kunnon ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan noista ei tee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on vara käydä rasvaimussa ja hoidoissa tarvittaessa ja syödä oikeaoppisesti, eikä tarvi itse kokata. Pitkät lomat kansanedustajilla.
Kerrotko kuka joukosta Sanna, Sale & Alex on kansanedustaja jolla olisi erityisen pitkät lomat?
Olen läski, koska kokoomus.
t. palstavässykkä
Ihmisten stressinsietokyky vaihtelee. Lisäksi itse ainakin menetän ruokahalun ja laihdun jos stressi on kovimmillaan. Ymmärrän että joku mu7 lohduttautuu syömällä, itsellä tulee ihan oksettava olo.
Kyllä näillä päättävissä asemissa olevilla vapaa-aikaa on. Tuollaisessa asemassa voi myös delegoida paljon asioita alaistensa hoidettaviksi.
Kuvittelisin että esimerkiksi Saarikko ei juurikaan harrasta liikuntaa vapaa-aikanaan vaan lysähtää kotona sohvalle netflixin äärelle sipsipussi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näillä päättävissä asemissa olevilla vapaa-aikaa on. Tuollaisessa asemassa voi myös delegoida paljon asioita alaistensa hoidettaviksi.
Ahaa, tämä on nyt niin toistuva teesi tässä ketjussa että joku voisi kertoa miksi työ on lihottavaa mutta vapaa-aika laihduttavaa? Mä oon sata varma että lisääntynyt vapaa-aika päinvastoin vain lihottaisi lisää näitä teesien heittelijöitä, lisääntynyt vapaa-aika ei ole automaattisesti lisääntynyttä hiki-liiikuntaa , todennäköisemmin se olisi suurimmalla osalla lisääntynyttä sipsien ja sokerijuomien mässytystä sohvalla.
Stubbillahan on mukava suojatyöpaikkavirka. Marinilla taas on jauhot, jotka tunnetusti pitää hoikkana.
Harvan kunto nousee ja paino putoaa sohvalla somessa.
Valkoisesta jauhosta tulee helevetin hyvä olo ja nälän tunne katoaa. Eikun leipomaan!
Terveisin
Jauho-Sanna
Terveellisyys ja liikkuminen on elämäntapa, samallatapaa kuin vätysteleminen ja mässääminen ja tietokoneella istuminen joillekkin.
Mä oon itse valinnut ensimmäisen junan.
Niinpä. Miksi toiset ovat lääkäreitä ja toiset ei pääse amikseen? Miksi toiset nyt vaan ovat kyvykkäämpiä kuin toiset?
Epäreilua ehkä, mutta sellaista se elämä on. Jos jää tälläisiä faktoja märehtimään, niin voi märehtiä loppuikänsä, ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä.
Hoikkuus ei tarkoita teräskuntoisuutta. Alex on ainakin aiemmin harrastanut juoksua, joten hän voi ollakin teräskuntoinen. Marinista en ole niinkään varma, Saulista tai Jennistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelisin että esimerkiksi Saarikko ei juurikaan harrasta liikuntaa vapaa-aikanaan vaan lysähtää kotona sohvalle netflixin äärelle sipsipussi kädessä.
Painon perusteella ei voi päätellä liikunnan harrastamista. Itsekin olen aina ollut pullea, silloinkin kun harrastin liikuntaa.
Saarikko on ollut ylipainoinen jo lapsena, silloin aikuisena on yleensä todella vaikeaa päästä normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni kiireinen ihminen treenaa kovaa. Toimintakyky ei pysy jos ei pidä itsestään huolta. Itsellä on stressaava työ ja vastapainona on pakko urheilla paljon. Tiedän että osa taas ryyppää urheilun sijasta ja se myös sitte näkyy.
Kovaa treenaaminen stressissä = kynttilä palaa molemmista päistä. Treenin pitää olla rauhallista ja rentouttavaa.
Tiedoksi, että järkevät ja terveydestään huolehtivat ihmiset eivät käy missään nimessä rasvaimussa.