Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Stressaava työ ja vapaa-ajan puute lihottaa." No miksi sitten esim. Sanna Marin ja Alexander Stubb ovat teräskuntoisia ja hoikkia?

Vierailija
22.12.2022 |

Eikä se Salekaan mikään ylipainoinen ole tai Jenni.

Nyt niitä selityksiä ja tekosyitä kehiin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että järkevät ja terveydestään huolehtivat ihmiset eivät käy missään nimessä rasvaimussa.

Vierailija
22/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki niillä on enemmän vapaa-aikaa ku mulla se on saletti. Eikö Sub ainaki joskus kehuskellut. 8 h unta, 8h töitä ja 8 vapaata? Syö muuten ihan lämpimän ruuan monesti aamupalaksi kerrottiin samassa artikkelissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sanna karkkilaiha? Tiedätte varmaan hoikkia jotka elää pääsääntöisesti kaikilla kun ei viitsi syödä kunnon ruokaa.

Vierailija
24/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan noista ei tee töitä.

Vierailija
25/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on vara käydä rasvaimussa ja hoidoissa tarvittaessa ja syödä oikeaoppisesti, eikä tarvi itse kokata. Pitkät lomat kansanedustajilla.

Kerrotko kuka joukosta Sanna, Sale & Alex on kansanedustaja jolla olisi erityisen pitkät lomat?

Vierailija
26/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski, koska kokoomus.

t. palstavässykkä

Vierailija
27/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten stressinsietokyky vaihtelee. Lisäksi itse ainakin menetän ruokahalun ja laihdun jos stressi on kovimmillaan. Ymmärrän että joku mu7 lohduttautuu syömällä, itsellä tulee ihan oksettava olo.

Vierailija
28/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä päättävissä asemissa olevilla vapaa-aikaa on. Tuollaisessa asemassa voi myös delegoida paljon asioita alaistensa hoidettaviksi.

Vierailija
29/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että esimerkiksi Saarikko ei juurikaan harrasta liikuntaa vapaa-aikanaan vaan lysähtää kotona sohvalle netflixin äärelle sipsipussi kädessä.

Vierailija
30/39 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näillä päättävissä asemissa olevilla vapaa-aikaa on. Tuollaisessa asemassa voi myös delegoida paljon asioita alaistensa hoidettaviksi.

Ahaa, tämä on nyt niin toistuva teesi tässä ketjussa että joku voisi kertoa miksi työ on lihottavaa mutta vapaa-aika laihduttavaa? Mä oon sata varma että lisääntynyt vapaa-aika päinvastoin vain lihottaisi lisää näitä teesien heittelijöitä, lisääntynyt vapaa-aika ei ole automaattisesti lisääntynyttä hiki-liiikuntaa , todennäköisemmin se olisi suurimmalla osalla lisääntynyttä sipsien ja sokerijuomien mässytystä sohvalla.

Vierailija
31/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbillahan on mukava suojatyöpaikkavirka. Marinilla taas on jauhot, jotka tunnetusti pitää hoikkana.

Vierailija
32/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan kunto nousee ja paino putoaa sohvalla somessa.

Vierailija
33/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisesta jauhosta tulee helevetin hyvä olo ja nälän tunne katoaa. Eikun leipomaan!

Terveisin

Jauho-Sanna

Vierailija
34/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisyys ja liikkuminen on elämäntapa, samallatapaa kuin vätysteleminen ja mässääminen ja tietokoneella istuminen joillekkin. 

Mä oon itse valinnut ensimmäisen junan. 

Vierailija
35/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksi toiset ovat lääkäreitä ja toiset ei pääse amikseen? Miksi toiset nyt vaan ovat kyvykkäämpiä kuin toiset?

Epäreilua ehkä, mutta sellaista se elämä on. Jos jää tälläisiä faktoja märehtimään, niin voi märehtiä loppuikänsä, ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
36/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei tarkoita teräskuntoisuutta. Alex on ainakin aiemmin harrastanut juoksua, joten hän voi ollakin teräskuntoinen. Marinista en ole niinkään varma, Saulista tai Jennistä puhumattakaan.

Vierailija
37/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelisin että esimerkiksi Saarikko ei juurikaan harrasta liikuntaa vapaa-aikanaan vaan lysähtää kotona sohvalle netflixin äärelle sipsipussi kädessä.

Painon perusteella ei voi päätellä liikunnan harrastamista. Itsekin olen aina ollut pullea, silloinkin kun harrastin liikuntaa.

Saarikko on ollut ylipainoinen jo lapsena, silloin aikuisena on yleensä todella vaikeaa päästä normaalipainoon.

Vierailija
38/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa vautia,

Vierailija
39/39 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kiireinen ihminen treenaa kovaa. Toimintakyky ei pysy jos ei pidä itsestään huolta. Itsellä on stressaava työ ja vastapainona on pakko urheilla paljon. Tiedän että osa taas ryyppää urheilun sijasta ja se myös sitte näkyy.

Kovaa treenaaminen stressissä = kynttilä palaa molemmista päistä. Treenin pitää olla rauhallista ja rentouttavaa.