Mistä näit viimeksi unta?
Itse näin unta että joku yritti vikitellä miestäni
Kommentit (7)
Näin unta että kylpylälomastani tuli painajainen koska Jason Voorhees hyökkäsi kylpylään.
Oltiin miehen kanssa pidetty päivällä Friday 13th elokuvamaratoni ja suunniteltu kylpylälomaa, kai siitä tuli uneeni nuo aiheet.
Olin jossain kiinalaisten talossa ja iski hirveä vessahätä ja vatsassa kiersi. Joku vanha kiinalainen mies toi minulle elmukelmusta ja muovista tehdyn häkkyrän johon olisi pitänyt asiat toimittaa ja vielä niin, että kaikki näkivät. Onneksi heräsin.
En tajua mistä ihmeestä nämä unet tulevat. Vatsani toimii ihan normaalisti aina.
Iskin amerikkalaisen Nato-upseerin, aikoi palata lokakuussa kotimaahansa jäädessään eläkkeelle ja varoitteli kiintymästä. Kun nauroin, että hauskaahan vain on tarkoitus pitää, kiinnostui oikeasti. Mielikuvitus lentää unissa.
Menin paikalliseen entiseen hotelliin, jossa toimi vielä uimahalli ja kuntosali. Kuljin opasteiden mukaan muiden perässä alakerrokseen, jossa opasteet loppuivat isoon aulatilaan. Olimme ihmeissämme, että minne mennä. Paikalle saapasteli saksalaisia univormuihin pukeutuneita miehiä, joista yksi kuuluvaan ääneen ohjeisti uimahalliin tulleet kulman takaa löytyviin suihkuihin ja kuntosalille menijät seuraamaan erästä upseeria.
Näin unta että olin yhtäkkiä vuosia sitten minua huijanneen pelimies J:n talossa mukamas. Se oli jollain mäellä ja hieno uusi talo. Oli myös hienostunut nuori hoikka avovaimo tulossa paikalle. Pelimies paheksui kovasti tuloani taloon ja ihmetteli viestejäni. Olin nolostunut ja halusin pois sieltä talosta äkkiä, lähdinkin paluumatkalle jonnekin kaupunkiin ja oli kesäisen vihreää. Maisema ja kaupunkirakenne on unimaailmassa laajempi kuin tosielämässä. -Luulen että uni johtui siitä, että pelästyin yksi päivä valveella kun sen miehen yritys sijaitsee melko lähellä, missä asun. Onneksi on kuitenkin muutama kilometri. Haluaisin näiden unien loppuvan, ne joskus tulevat ihan vahingossa, jokin triggeröi ne esiin. Vaikka yritän ajatella muuta.
Näin päiväunta, että nuori nainen ratsasti yksisarvisellani ja laukesimme samaan aikaan.
Juttelin ystäväni kanssa ja hänen päänsä räjähti. Sieltä sinkoutui terästankoja ja sähköpiuhoja. Kävi ilmi että hän ei ollut ihminen. Soudin pois.