Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heti, kun ilmaisen haluavani isäksi, naiset kaikkoavat

Vierailija
21.12.2022 |

suomalaiset naiset ovat vaan niin uraohjuksia tänä päivänä, että isäksi tulosta saa vain haaveilla ja haaveksi se monella jää

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä naisia ap deittailee? Jos minulle olisi joku sanonut noin kun olin 25 niin olisin minäkin häipynyt. 30+ ikäisenä se olisi sen sijaan ollut erittäin toivottavaa.

Vierailija
22/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonot geenit. Mulla on omien lasten lisäksi vieraallekkin itämässä siementä. On ihan pyydetty auttamaan. Sonni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Sanot treffeillä vaan että aletaan harjoittelemaan lapsen tekoa kumin kanssa.

Ei taida tomia muihin

Vierailija
24/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly kadoksissa? Luuletko, että kukaan nainen haluaa tulla nähdyksi vain äitinä? Vai miltä se sinusta kuulostaisi, jos nainen antaisi rivien välistä ymmärtää, että en minä muuten ole sinusta kiinnostunut, mutta etsin lapselleni isää?

Kertoisi paljon ihmisestä joka ei ymmärrä että nainen ja mies on erilaisia ja hakee toisesta eri asioita.

Vierailija
25/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on huonot geenit. Mulla on omien lasten lisäksi vieraallekkin itämässä siementä. On ihan pyydetty auttamaan. Sonni

Soini?

26/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennenvanhaan perhe oli suhteen perusta

Asian pitäisi olla toisin päin. Ensin suhde, sitten vasta se perhe.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mä olen vapaa

Just

Vierailija
28/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Tunneäly kadoksissa? Luuletko, että kukaan nainen haluaa tulla nähdyksi vain äitinä? Vai miltä se sinusta kuulostaisi, jos nainen antaisi rivien välistä ymmärtää, että en minä muuten ole sinusta kiinnostunut, mutta etsin lapselleni isää?

Kertoisi paljon ihmisestä joka ei ymmärrä että nainen ja mies on erilaisia ja hakee toisesta eri asioita.

Vaikka nainen ja mies kuinka olisi sinun mielestäsi niin kovin toisistaan poikkeavia olentoja, niin ei kukaan halua tulla ajatelluksi vain jonain inkubaattorina. Lasten hankinnalle voi olla miehillä ja naisilla eri perustelut, mutta tuollainen "etsin vain naista tekemään mun lapset" -ei vaan ole kenenkään itseään kunnioittavan naisen näkökulmasta näin vuonna 2022 enää normaali ajattelutapa.

Vierailija
29/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

cuckboy kirjoitti:

Olen 34 vuotias mies ja tehokkain keino karkottaa nainen on kertoa että haluaa naimisiin ja lapsia. Naiset haluaa ainoastaan seksiä ja pohtia vuosia oliko se niin hyvää että voisi loppu elämän panna. Erikoisinta on se että minua lähestyy 15-45 ikä haitarilla naisia. Yli 30 vuotiaat menee suoraan asiaan.

Juu on erikoista

Vierailija
30/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä.. Sun luona käväsi parikin naista. Karkotit molemmat omalla käytöksellä. Viimeisin oli turhankin kiltti. Jäi istumaan sinne sotkuisuudesta huolimatta. Aloit motkottaa.

Ole ansaitusti yksin.

Vierailija
31/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

å

p

p

Green text

Vierailija
32/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nainen ja mies kuinka olisi sinun mielestäsi niin kovin toisistaan poikkeavia olentoja, niin ei kukaan halua tulla ajatelluksi vain jonain inkubaattorina. Lasten hankinnalle voi olla miehillä ja naisilla eri perustelut, mutta tuollainen "etsin vain naista tekemään mun lapset" -ei vaan ole kenenkään itseään kunnioittavan naisen näkökulmasta näin vuonna 2022 enää normaali ajattelutapa.

Tässä nähdään se erilaisuus. Ymmärrettiin väärin jos mies haluaa perheen.

Vierailija
33/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Minä olen naimisissa miehen kanssa, jolla on omia lapsia. Yhteisiä meillä ei ole, eikä tule. Ja silti hän kosi minua.

Ai niin. Mieheni on hyvin tunneälykäs.

Vierailija
34/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan et edelleenkään tunnu huomioivan sitä, että se nainen haluaa lähtökohtaisesti parisuhteeseen ihan itsensä takia. Ei siksi, että voi toimia jollekin lisääntymishaluiselle miehelle synnytyskoneena. Sen takia ensin se parisuhde ja kun on kunnolla tutustuttu, niin siinä vaiheessa voi alkaa miettimään sitä yhteistä tulevaisuutta ja mahdollista perhettä. Tuo lapsien hankinta edellä tinderöinti ei juuri tämän takia toimi, vaan aiheuttaa lähinnä vastareaktion naisessa - ihan sellaisissakin, jotka mahdollisesti tulevaisuudessa niitä lapsia muuten saattaisivat ihan halutakin.

Vierailija
35/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tulee tunne, että muuta et haekaan kuin lapselles äitiä. Vanhemmuus on vain yksi osa suhdetta. Alussa pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa. Vauvapuheet heti alkuun ei välttämättä lisää sitä, jollet satu löytämään itsekin vauvakuumeista naista.

Vierailija
36/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan et edelleenkään tunnu huomioivan sitä, että se nainen haluaa lähtökohtaisesti parisuhteeseen ihan itsensä takia. Ei siksi, että voi toimia jollekin lisääntymishaluiselle miehelle synnytyskoneena. Sen takia ensin se parisuhde ja kun on kunnolla tutustuttu, niin siinä vaiheessa voi alkaa miettimään sitä yhteistä tulevaisuutta ja mahdollista perhettä. Tuo lapsien hankinta edellä tinderöinti ei juuri tämän takia toimi, vaan aiheuttaa lähinnä vastareaktion naisessa - ihan sellaisissakin, jotka mahdollisesti tulevaisuudessa niitä lapsia muuten saattaisivat ihan halutakin.

Kuka haluaa itsekkään naisen perheen perustamiseen missä ei ole sijaa "minä" ajattelulle vaan on ainoastaan "me".

Vierailija
37/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tulee tunne, että muuta et haekaan kuin lapselles äitiä. Vanhemmuus on vain yksi osa suhdetta. Alussa pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa. Vauvapuheet heti alkuun ei välttämättä lisää sitä, jollet satu löytämään itsekin vauvakuumeista naista.

Ei puhuta nyt naisten tunteista. Niistä on nainen itse vastuussa, ei mies.

Vierailija
38/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä, että lapsettomasta parisuhteesta kiinnostuneet naiset eivät ota sinuun yhteyttä?

Pahempi olisi, jos joku nainen vedättäisi vuosia hokemalla lapsitoiveisiisi "en tiedä, joskus myöhemmin, nyt tilanne ei ole sopiva lapsille" ja lopulta ei ole koskaan halunnutkaan lapsia, mutta valehtelee parisuhteen takia tai huomaakin haluavansa jatkaakin elämäänsä lapsettomana. Pahimpina olisi varmaan tapaukset, joissa nainen uskottelisi jättäneensä ehkäisyn pois ja haluavansa yrittää lasta. Lasta ei koskaan kuitenkaan kuulukaan. Selviääkin, että naisella on ollut ehkäisy/ hän on tietänyt, ettei voi saada lapsia, mutta pimittänyt tiedon.

Käännä miehen ja naisen roolit toisinpäin. 

Vierailija
39/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa kuunnella naisen mielipide lasten saamisesta ja sitten jos nainen tahtoo lapsen/lapsia, todeta, että itsekin on kallistunut sille kannalle, että tahtoo tulla isäksi ja pyytää naista treffeille.

nainen

Vierailija
40/42 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin suuntaat ulkomaille sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi