luetelkaa rangaistuksia, joita voi antaa eka ja tokaluokkalaisille
Mikään ei oikein tunnu tehoavan heidän huonoon käytökseen. Tänäänkin ovat riehuneet ja huutaneet ja tapelleet ja haukkuneet siinä ohessa minua ja hyppineet silmille. Mitkään rangaistukset eivät tunnu tehoavan. Tänään rangaistus oli, että tv: tä ei katsota ja sänkyyn mentiin heti kahdeksalta. Silti sieltä sängystä huudeltiin ja haukuttiin. Alennuin itsekkin huutoon ja sopimattomaan käytökseen, mutta alan olla aivan lopussa, kun joka¨päivä on yhtä tappelua.
Kommentit (24)
Lapsilla on käytöksessään aina jokin hyvä tarkoitus, ja se EI ole vanhemman saaminen raivon partaalle. Anna heidän tajuta, että NAUTIT heidän seurastaan, että he ovat sinulle rakkaita. Ole heille läsnä, keskity heihin muulloinkin kuin jakaessasi rangaistuksia
takaisin? 6-0 oikeasti tuntuu että lapset vetää muo. Helppiä pliis, olen aivan hukassa.
jos toimit itse johdonmukaisesti, mutta jos joskus lipsut lapset tietävät sen, ja sitten onkin turha luulla että saat heitä kuriin.
Meillä ei koskaan ei ikinä saa lapset nimitellä minua, eikä huudella. Jos minulle huudellaan laitan suuhun pikkuhippusen leivinjauhetta, mulla on jo murrosiän ohittaneita muksuja ja koskaan ei ole kuullut v....h....yms, ja ovat todellakin olleet villejä ja vilkkaita. Ei mitään enkeleitä vaan täystuhoja.
Kotiaresti, ja se myös piti ei kavereita kotiin, ei kavereille. Koulu ja pakollinen lätkätreeni. ei muuta
Telkka pois, pleikka pois, Lempi lelu pois, jopa se lempipusero on ollut pois.
Johdon mukaisuus aina,
Sinulla tuntuu olevan auktoriteetti hukassa jos lapset pistää sua ihan 6-0. Siinä varmaan suurin ongelma. Lapsilla on turvaton olo.