Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia on teidän tuntemat ihmiset, jotka horoskoopiltaan leijonia?

Vierailija
21.12.2022 |

Heti alkuun: Leikkimielinen, en tiedä uskonko mihinkään horoskooppeihin ja tiedän, että aurinkomerkin lisäksi on muitakin mitkä vaikuttaisi.
Mutta kertokaa, millaisia ovat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni ja mieheni ovat leijonia.

Heitä yhdistää sama ammatti. Ovat opettajia (eri koulutusasteella tosin). Yhdistäviä tekijöitä on myös itsepäisyys ja olen oikeassa-asenne :D ulkoisista seikoista heitä yhdistää vahvat hiukset.

Itse olen neitsyt horoskoopilta. En ole kyllä yhtään horoskooppini kaltainen neurootikko, vaan aika huoleton viheltäjä. Mieheni on meistä siistimpi ja tarkempi.

Vierailija
2/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) leijonista sanotaan, että monesti vahvaluontoisia, päämäärätietoisia, jopa raivostuttavia päähänpinttymiensä suhteen ja nämä ainakin osuvat itseeni aika hyvin.

En taas tunnista leijonille kuvatuista piirteistä draamahakuisuutta, perhekeskeisyyttä tai esiintymishalua itsestäni, mutta eipä nuo kaikki voi osua kuitenkaan. Ja ei sillä, en itsekään mitenkään erityisemmin usko horoskooppeihin, mutta jostain syystä varsinkin tiettyjen merkkien edustajissa olen huomannut samantyylisten asioiden korostumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen itse :) Hiukset on yleensä leijonalle tärkeät, kuin kruunu. Ehkä sitä osaa ottaa jotenkin tilan haltuun ja haluaa johtaa. Kumppanilta haluaa huomiota ja on omistautuva omalle perheelle.

Vierailija
4/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellä ärsyttäviä! Tekis mieli leipoa naamaan.

Vierailija
5/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellä ärsyttäviä! Tekis mieli leipoa naamaan.

Vaan etpä uskalla😂😂😂

Vierailija
6/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteään täynnä. Aivan kaikessa ovat ylempänä muita. Esittävät jotain maailman parasta isää ja puolisoa. Mutta todellisuudessa ovat kaikkea muuta. Kavereille ovat anteliaita.

Vierailija
7/7 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itsekin olen leijona(nainen), muut tuntemani samanlaiset ovat mielestäni aika ulospäin suuntautuneita, positiivisia ja lapsista pitäviä (kaikilla lapsia ainakin). Itselläni on erittäin paksut hiukset, voisi kutsua "leijonanharjaksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän