Huutonet-poliisi
Että minua ottaa päähän eräs nimimerkki huutonetissä. On ottanut elämäntehtäväkseen leikkiä keskustelupalstalla poliisia.
Ymmärrän että hommassa on säännöt, mutta ei mielestäni ole yksittäisen käyttäjän vastattava tylysti jokaiseen ilmoitukseen. Toivottavasti näet tämän kirjoitukseni ja menet katsomaan peiliin, että oletko oikeasti itse ihan täydellinen.
Argh!
Kommentit (12)
Nyt on ainakin huutonetin keskustelupalstalla lastentarvikepuoli ihan hyytynyt.
Taitaa olla keskustelijoiden määrä vähissä, kun nämä besser-wisserit siellä aina jylläävät.
Ketjun aloittaja kyseli jonkun barbin nimeä, koska hänen mielestään sen niminen barbi on ollut, mutta kavereiden mielestä sen niminen paperinukke on ollut, ei barbia. Ja tuo yksi paukapää väitti tuota ostoilmoitukseksi :D
itse en haöua kirjoittaa lastentarvikkeet palstalle kun en halua sen kynsiin joutua ja kaikki mitä kirjoittaa sinne on sen mielestä osto ja myynti-ilmoituksia. minusta tuon bona77:lta pitäis kirjoittelu kieltää. sehän on muuten mies, ihme kiinnostus kirjoitella lastentarvikkeisiin...ja kaikille vastailee niin veemäiseen tyyliin ettei tosikaan!
En kerro tässä suoraan, mutta vihjeenä sanoisin että liittyy lastenruokaan
;-)
t. ap
En nopealla silmäilyllä löytänyt mistään tuollaista keskustelua =)
Millä aihe palstalla tämä keskustelu on käyty?
Vastailee usein todella tylysti ja ärsyttävästi. Isä, joka roikkuu usein siellä lastentarvikepalstan keskusteluissa..
Mutta katsokaapas, kun eihän siellä keskustelupalstoilla saa mainostaa, myydä eikä ostaa :D
Itse en viitsi enää kirjoittaa tuonne mitään noiden poliisien takia. Vaikka mulla onkin ihan mukavasti pisteitä (200) ja nuo käyvät kiinni pienipalautteisiin :D Mutta noilla parilla tyypillä on kyllä pahasti luetunymmärtämisessä jotain vikaa, koska ne näkevät myynti- ja ostoilmoituksia vähän joka ketjussa :D Vaikka ketjun aloittaja kysyisi selvällä suomen kielellä, että mistä kaupasta löytyy X lelu tai vaate.
nyt. mitään ei viitsi kysyä, kun kuitenkin tuo yksi käy joka lauseeseen kiinni.