Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukashenka totuuden torvena

Vitsiniekka
20.12.2022 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009278596.html
Valko-Venäjän johtaja Aljaksandr Lukashenka yritti keventää tunnelmaa maanantain lehdistötilaisuudessa kertomalla sarkastiseksi tarkoitetun vitsin siitä, kuinka heillä on Vladimir Putinin kanssa keskinäinen pahuuskilpailu.

Kumpikaan itsevaltaisista presidenteistä ei viitannut suoranaisesti Ukrainan sotaan lehdistötilaisuutensa aikana. Kun presidenteiltä kysyttiin maailman suhtautumisesta heihin, Lukashenka vastasi tavalla, joka tuo mieleen freudilaisen lipsahduksen tai vahingossa annetun tunnustuksen.

Me kaksi olemme hyökkääjäkumppaneita, kaikkein vaarallisimpia ja myrkyllisimpiä ihmisiä tällä planeetalla, Lukashenka aloitti.

Meillä on kiistaa vain yhdestä asiasta: kumpi on toista enemmän. Vladimir Vladimirovitsh sanoo, että se olen minä. Minä ryhdyin puolestaan jo miettimään, että se on hän. Mutta sitten päätettiin, että me olemme kumpikin, yhtä lailla, Lukashenka jatkoi.

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1604923998311251991
You know the two of us are co-aggressors, the most harmful and toxic people on this planet - Lukashenka

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lukashenkalle pisteet rehellisyytenä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh. Taitaa likasanko kohta kompastua portaissa.

Vierailija
2/4 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken olennaisen tästä pölvästistä. Naurattikohan Puttea? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lukashenkolle juotettu totuusseerumia?

Vierailija
4/4 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lukashenkolle juotettu totuusseerumia?

Iiikaa vodkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan