Jatkaisitko miehen tapailua, jos seisokki ei pysy?
Mies on hyvin innoissaan seksistä, lähettelee tuhmia viestejä ja on koko ajan iholla. Nyt on kuitenkin useamman kerran käynyt niin, että miehellä lerpahtaa eikä millään nouse takaisin iskuun, vaikka minäkin autan. Nuorehko, hyväkuntoinen mies. Syytä hän yrittää vierittää vähän minunkin niskoilleni, kuten että ei saa innostusta pysymään, jos minä en saa ensin.
Onkohan tämä jotain alkujännitystä, johon aika auttaa, vai onko toiset vaan tällaisia, ettei elin toimikaan kun sen pitäisi? En ole tehnyt noista isoa numeroa, vähätellyt enkä kysynyt, mikä minussa on vikana. Epäilen syyksi suorituspaineita ja jännittämistä. Mutta jos jo parin ensimmäisen kuukauden aikana on tällaista, niin muuttuuko se tästä enää paremmaksi?
Kommentit (53)
"..kuten että ei saa innostusta pysymään, jos minä en saa ensin."
Häh? Ai mitä siis sinun pitää saada ensin, oma orgasmi vai mies innostumaan?
Jos syy tosiaan on suorituspaineet ja jännittäminen, niin se voi kyllä ajan kanssa helpottaa. Toisaalta onhan toisilla vaan tuollaisia ongelmia muuten. Niihin on kuitenkin nykyään lääkkeitä saatavilla, joten en minä ainakaan miestä tällaisen asian takia hylkäisi.
Todennäköisesti kyse on miehen jännityksestä ja/tai mahdollisesti siitä, että hän ei osaa kertoa sinulle mikä häntä kiihottaisi. Etenet ehkä hänen mielestään kohti yhdyntää toisin, kuin hän toivoisi.
1: oma orgasmi pitäisi siis saada ensin, koska mies koki muuten epäonnistuneensa. Päädyin sitten ensimmäistä kertaa koskaan feikkaamaan sen nyt viikonloppuna. Silti lerpahti! Silloin syynä oli jotenkin muka väärä tai huono asento, ettei hän pysynyt sisälläni.
Suorituspaineita varmaan, kyllä tuollaset yleensä menee ajan myötä ohitse, jos ovat mennäkseen. Itsellä kolmenkympin jälkeen aloin huomata, että jos syö liian vähän tai epäterveellistä ruokaa, nukkuu huonosti, liikkuu vähän, juopottelee, niin ei sitä ole ihan täydessä iskussa.. Nopeasti nuo vaivat tosin katoavat, kun parantaa elintapojaan.
No en jatkaisi, sori vaan. Mutta kiva että moni muu jatkaa. En minä mitään pahaa niille lerpahtajille toivo, eivät vaan sovi minulle.
Nää jotka puhuu enemmän kun tekee -lerpattajat on sellainen ryhmä, joka kannattaa jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos syy tosiaan on suorituspaineet ja jännittäminen, niin se voi kyllä ajan kanssa helpottaa. Toisaalta onhan toisilla vaan tuollaisia ongelmia muuten. Niihin on kuitenkin nykyään lääkkeitä saatavilla, joten en minä ainakaan miestä tällaisen asian takia hylkäisi.
En hylkäisi suorituspaineen takia mutta syyllistämisen takia kyllä. Hyvä mies kertoo rehellisesti mistä on kyse, kuspää syyttää naista (kuten aina kaikki ongelmansa ovat puolison tai äidin tai kaupan naiskassan jne vikaa..).
Suorituspaineita. Niiden poistumista odotellessa suosittelen oraalisia keinoja.
En jatkaisi; asia ei tule korjaantumaan.
On niitä nähty, ei ole tilanne mennyt parempaan suuntaan.
Jatkaisin jos suhteeseen ei kuuluisi seksi.
lerppu kirjoitti:
1: oma orgasmi pitäisi siis saada ensin, koska mies koki muuten epäonnistuneensa. Päädyin sitten ensimmäistä kertaa koskaan feikkaamaan sen nyt viikonloppuna. Silti lerpahti! Silloin syynä oli jotenkin muka väärä tai huono asento, ettei hän pysynyt sisälläni.
No niin, eli seksi siis kuitenkin onnistuu teillä jonkin aikaa, tämä jäi aloitusviestissäsi hyvin epäselväksi. Sitten syynä voi olla huono kunto/verenkierto mikä lyhentää erektioaikaa. Mahdollista on myös, että miestä ei vain yksinkertaisesti kiihota seksi kanssasi tarpeeksi. Ei sitä vain kaikkien kanssa jaksa panna samalla tavalla.
Käykö kuntosalilla? Syönyt liikaa steroideja?