Lue keskustelun säännöt.
voi hemmetti, joku harjoittelijatyttö miehen töistä soitti miehelle tänään isänpäivänä :(
Kommentit (5)
Viestissä ei ollut muuta asiaa. Kyllä mäkin toivettelen hyvää isänpäivää muillekin iseille jos satun niihin päivän aikana törmäämään, mutta en nyt viestejä lähettele. Lähettelettekö te?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun miehelle soitettiin työasioissa meidän (ekalle) " häämatkalle" . Mies viel otti puhelun ja puhui reilut puol tuntia. Mä olin ihan **** vihainen. No sit kun lähdettiin sille oikealle häämatkalle niin pakotin hänet jättämään kännyn kotiin 2 viikoksi.
Vierailija:
Vähän loukkaavaa,,, jotain työasiaa kysyi...
soitettiin tänään yhden tekevästä työasiasta. Mutta eihän yksi lyhyt puhelu koko isäinpäivää pilaa... Pyhäpäivä muiden joukossa. Toisaalta jossian menee raja: mun mies sai pari vuotta sitten työpuhelun jouluaattona kello 19. Eräs asiakas kysyi, että miten se hänen lapsille ostamansa tietokonepeli asennetaan... Taisi olla vähän ottanut, kun taustalta kuului vaimon kiukkuinen: " lopeta heti se puhelu" . Mietittiin miehen kanssa, että voisko soitella vaikka jouluaattona illalla naapuri-Siwan myyjälle ja kysyä jostain ruokatuotteesta.:)