Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin nuoruudenkokemuksesi erityisesti muovannut seksuaalisuuttasi

Vierailija
19.12.2022 |

Mitä tapahtui ja miten se on vaikuttanut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan se, että pedofiili sormetti minua kerran lapsena. Siitä on on jäänyt tietty kaipuu alistavaan seksiin, että joku vaan ottaa. Ei meinaan tuntuntu pahalta, mutta tuli sosiaalinen häpeäntunne, kun annan semmoista tapahtua. Tiesin, että semmoisia pitää juosta karkuun. Sen jälkeen olen oikeastaan aina haaveillut dominoivista mutta hellistä ottajista.

Vierailija
2/9 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena koettu on tämäkin ja oletan tapauksen vaikuttaneen mieltymyksiini. Erään seikkailuleikin yhteydessä teini-ikäiset kaverit sulkivat minut oven taakse ja lupasivat vapauttaa vasta, kun olen riisunut itseni täysin alastomaksi ja näyttäytynyt heille. Monta vuotta heitä nuorempana tottelin isompiani. Ovi avattiin ja seisoin siinä päästä varpaisiin paljaana porukan edessä. En muista kokeneeni tilannetta ahdistavaksi tai pelottavaksi. Sen ikäisenä en voi väittää kokeneeni tietoista seksuaalista nautintoa tai kiihotusta. Mutta nyt aikuisena toisten edessä alasti oleminen tuntuu miellyttävältä (esim. naturistirannalla) ja jos tilanteeseen liittyy seksuaalista toimintaa (esim. sex cinemassa tmv. paikoissa), niin kiihotun voimakkaasti ja haluan paljastaa itseni toisille läsnäolijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän. Oon nimittäin pienestä asti (11 v? Hui kamala) halunnut että mua alistetaan jne - fantasiatasolla tosi radikaalistikin - sitä ennen, tosiaan ihan vielä lapsena:(, niin kuvittelin/toivoin että mut r@isk@tt@isi :D Ykkönen kirjoitti hyvin osuvasti Siitä on on jäänyt tietty kaipuu alistavaan seksiin, että joku vaan ottaa... Ehkä vielä enemmän voin samaistua edellä mainitun viimeiseen lauseeseen, Sen jälkeen olen oikeastaan aina haaveillut dominoivista mutta hellistä ottajista. Syynä lienee kohdallani ns. "daddy issues" (suom. isiongelmat), huono/epävakaa/olematonkin isäsuhde. 

Vierailija
4/9 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla yökylässä sukulaisten luona. Minä noin 10, poika 13. Nukuttiin samassa sängyssä. Koskettelu peiton alla pimeässä alkoi viattomana leikkinä. Ensin yöpuvun päältä... sitten alta... lopulta kuteet pois kokonaan. Molemminpuolisesti kosketeltiin eri puolille. Sitten kaveri ohjasi käteni runkkaamaan. Spermat (en tosin tiennyt silloin mitä se oli) lensi päälleni.

Ei jäänyt ekaksi ja vikaksi mies+mies kokemukseksi vaikka naisen kanssa perheellinen olen.

Vierailija
5/9 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josku viisvuotiaana kasivuotias serkkutyttöni istahti paljaalla pyllyllä nukkuessani naamani päälle ja pieri pitkään. Kikatti sitten. Se vaikutti jotenkin minuun niin,että aikuisena olen halunnut naisten tekevän minulle samoin. Jotkut suostuvatkin.

Vierailija
6/9 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josku viisvuotiaana kasivuotias serkkutyttöni istahti paljaalla pyllyllä nukkuessani naamani päälle ja pieri pitkään. Kikatti sitten. Se vaikutti jotenkin minuun niin,että aikuisena olen halunnut naisten tekevän minulle samoin. Jotkut suostuvatkin.

Varmaan oltu samoja ikiä kun mun serkkutyttö kuseskeli uimassa veteen ja kerran niiden ulkorakennuksessa polttopuiden päälle. Mua on siitä alkaen kusileikit kiinnostanu.

Vierailija
7/9 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyydit, jotka sain 18 -vuotiaana silloisen tapailukumppanin kaverilta. Vaikka seksi ei ollut mitään BDSM:ää, mua selkeästi vanhempi mies tosiaankin tiesi mitä teki ja se näkyi ja tuntui. Komppaan siinä edellisiä, että jonkinlaiseen miellyttävään alistumiskokemukseen voi jäädä koukkuun. Harmittaa, kun samanlaisia tai lähellekään vastaavia miehiä ei ole tullut myöhemmin vastaan.

Vierailija
8/9 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleehan niitä kun facebookista haet

Vierailija
9/9 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin teininä erästä yleisurheilulajia. Kesäiltoina meitä nuoria poikia pyöri paljon pikkukaupungin kentällä eri lajien parissa. Olin 14 kun sellainen ennestään tuntematon 16-17 v kaveri teki tuttavuutta alkaen vähän koutsata mua lajissani. Alkoi jossain vaiheessa lähennellä ja ehdotella ja olin "kokeiluiässä" joten en osannut vastustella enkä oikein halunnutkaan. Hieromista ja käsipelejä aluksi, myöhemmin kaikkia m+m touhuja. Se oli upeaa ne kuukaudet kun sitä kesti. Luulen että ilman tätä kokemusta olisin puhtaasti heteto. Nykyään välillä tarvin miestä vaikka olen perusukkomies ja iskä. En syytä tuota koutsia mistään koska ei hän pakottanut eika painostanut. M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan