Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot rinnat

Vierailija
12.11.2006 |

Kun oli puhe pienistä rinnoista niin - mulla on isot rinnat ja yleensä kun harrastan seksiä niin on rintsikat ja paita päällä. Ei kuitenkaan aina. On se täysi alastomuus aina paremman tuntuista mutta joskus tuntuu että mun isot tissit hölskyy niin paljon että ei ole kiva. Siis koko on reilu D80 ja muuten pieni kroppainen olen. Mies sanoo rakastavansa mun rintoja mut silti sanoo myös että pienet ja kiinteät on tosi seksikkäät. Rintani eivät roiku mutta eivät ole mitkään silikonipallotkaan...

Mitäs miehet sanotte???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuisikäni ollut isorintainen ja pienikokoinen - lasten jälkeen jäänyt hieman ylipainoa ja nämä juuri nyt maitoa täynnä olevat suuren suuret rinnat. Naimisiin mennessä BMI oli 20 ja nyt se on 26. Sekstaillessa siis alkaa maitoa tulemaan ja siksi paita yleensä päällä.

En ehkä saa terhakoita isoja rintojani takaisin koskaan mutta en varmaan pienentäisikään. Tällaiset olen saanut niin olkoon. Itsetuntoni voisi olla huomattavasti parempi mutta kolmen lapsen jälkeen kroppani on sen näköinen että olen synnyttänyt ja vertaan itseäni synnyttämättömiin naisiin jotka ovat niin tiukkakroppaisia - joskus myös synnyttäneet. Miksen minäkin, ajattelen. Luonto nyt vaan on tällainen.

Vierailija
22/24 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis BMI 17 ja kaksi lasta. molemmista sain +20kg jotka lähti noin vuodessa pois. kuppikoko enne raskautta oli 70A ja kun maito nousi niin 75E ja sit tasoittui 75C. Mulla on nyt lapset tehty ja paino putos taas BMI 17 ja rinnat palautui 70A. Suurennutin rintoja koska ne oli tosi pienet roikkuvat tyhjät pussit. Paino sulla vielä putoaa ja rinnatkin pienenee tosin kimmoisuus ei enään useimmitenkaan palaa. Ainakaan mulla ei palannut toisen imetyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks vaan, mutta en voi olla nauramatta kun ajattelen sellaista kukkakeppiä, johon on asetettu D-kupit (että erottais, kumpi on etupuoli) :D

Olisit ennemmin kerännyt hiukan massaa vaikka salilla...

Vierailija
24/24 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kuntosalilla 3 kertaa viikko ja teen maksimi painoilla toistot. Syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä + pari lasia viiniä ja herkut päälle. Herkuttelen joka päivä. Ikinä en ole dietillä ja käytän rasvaisia tuotteita. Jos sulla on muita neuvoja kuin " hyi helvetti" niin otan kiitollisena vastaan? teet kyllä suuren palveluksen jos kerrot kuinka sitä massaa hankitaa ja tietenkin mielummin lihaksia kuin rasvaa???? Mulla siis on personaltrainer joka tekee ohjelman ja neuvoo ravinnossa.