Halveksin romantiikkaa
Olen huomannut tämän itsestäni.
Haluaisin jonkun, jonka kanssa voisin jakaa elämäni. Samalla muistan, miten pieleen viimeisin suhteeni meni. Mies kehui kauniiksi - en uskonut. Mies nosteli minua ilmaan - minä ajattelin, että vttu mitä pelleilyä. Jne. Kukista kyllä tykkäsin, kivahan niitä on katsella.
Kaipaisin kai romantiikkaa mutta samaan aikaan suhtaudun siihen skeptisesti. Se on pelkkää keinotekoista, siirappista lässytystä, imelää teatteria. Ei ole rakkautta eikä kiintymystä, on vain himoa ja feromoneja. Soidinmenojen päämäärä on vain päästä... no, tiedättehän.
Olen menettänyt uskoni rakkauteen ja muihin kauniisiin asioihin. Suurimman osan ajasta v*tuttaa. Jos rakkautta onkin olemassa, se on vain nuoria ja kauniita ihmisiä varten.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina inhottanut kaikki ällöromantiikka, ruusut, illalliset, runot, rakkaudentunnustukset...Haluaisin vaan että mies tulis ja ottais rajusti.
Luulisi, että "ottajia" kyllä löytyy. Tuohan kuulostaa ihannetilanteelta: tiedät, mitä haluat.
- ap
Yllättävän moni ihan aikuinen mies tuntuu elävän myös jossain hattaramaassa. Olen seurustellut tyypin kanssa, joka jossain vaiheessa harmitteli, kun suhteemme ei ole niin kuin televisiosarjoissa. Siis kolmikymppinen mies! Onneks on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina inhottanut kaikki ällöromantiikka, ruusut, illalliset, runot, rakkaudentunnustukset...Haluaisin vaan että mies tulis ja ottais rajusti.
Luulisi, että "ottajia" kyllä löytyy. Tuohan kuulostaa ihannetilanteelta: tiedät, mitä haluat.
- ap
Yllättävän moni ihan aikuinen mies tuntuu elävän myös jossain hattaramaassa. Olen seurustellut tyypin kanssa, joka jossain vaiheessa harmitteli, kun suhteemme ei ole niin kuin televisiosarjoissa. Siis kolmikymppinen mies! Onneks on ex.
Mitä televisiosarjaa hän käytti esimerkkinä?
- ap
Kävisikö ap:lle paremmin joku jännis, joka romanttisten eleiden sijasta hutkii turpaan?