Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista hoitoa olette saaneet te joilla hirveät menkat?

Vierailija
19.12.2022 |

Mikkälaisia lääkkeitä, jotain muuta? Itsellä nyt vanhempana alkaneet erittäin erittän kivuliaat menkat, burana ei auta mtn. Lisäksi vuoto kasvanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranax kipuihin ja vuotoon, samalla aloitettiin Slindat jotka pitkän ja tuskaisen aloituksen jälkeen ovat lähes kokonaan lopettaneet kuukautisten tulon. Mitä halusinkin, koko ikäni kärsin voimakkaista, lähes halvaannuttavista kivuista ja runsaista vuodoista että jouduin koulustakin olemaan pois.

N33

Vierailija
2/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Pillereitä mietittiin, mutta kun on aurallinen migreeni niin ne ei sovi niin jäin ilman hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vuosikausia infernaalisita kivuista ja kohtuuttomista vuodoista. Vuotoa oli jossakin määrin kokoajan. Mitkään lääkkeet ei auttanut. Annelin vuosia kohdun poistos (2 lasta ikä tuolloin 47). Sitten eräänä päivänä lääkäri jonka luona olin käynyt useita vuosia sano "Saattaa olla hieman radikaali ehdotus, mutta mitä jos poistetaan kohtu, kun muut hoidot ei tunnu tehoavan". Olin täysin tyrmistynyt. Asia mitä olin vuosia ehdottanut tulikin nyt vallan tohtorin ideana! No, kohtu poistettiin. Loppui ongelmat. Turhaan kärsin kivuista ja olin pois töistä kuukausittain 4-6 PV. Vain kuukautisten takia

Vierailija
4/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranax, Clotam ja ketorin100. Näistä toimivin on ketorin.

Vierailija
5/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gestinyl

Vierailija
6/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprilon, minipillerit, kierukka, ryeqo ja lopulta kohdun poisto.

Vierailija
7/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E pillerit, kierukka, caprilon

Vierailija
8/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköshokkihoitoa ja vaginan poistoleikkaus.

Vierailija
9/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranax toimii minulla.

Vierailija
10/10 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereitä ilman taukoviikkoja. Välillä on pakko pitää, ehkä pari kertaa vuodessa kun alkaa tulla menkkamaisia kipuja yhä voimakkaammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän