Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies laukeaa tosi nopeasti?

Vierailija
18.12.2022 |

Joskus ihan muutamassa minuutissa. Onko seksi silloin hyvää, vai huonoa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatte ekan erän iisisti, vaikka vain suuhoitoa, jossa mies saa laueta. Hetken päästä kovana taas ja jaksaa jyystää sua kauan.

Tai panette vaikka pari kertaa sellaisia nopeita miehekkäitä jyystömallisia paineiden purkuja jätkä karjahdellen nautinnosta ja sitten kolmannesta yhdynnästä eteenpäin keskitytään sun nautintoon kun hän kovettuu uudestaan (tai pysyy kovana). Vaadit että sut otetaan huomioon ja siinä kohtaa mies (yleensä) kestää panna pitkäänkin. Näin meillä. Tosin mua kiihottaa niin paljon se tapa miten se nussii mua ne ekat kaks kertaa, että tuun usein jo siinä vaiheessa.

Vierailija
22/33 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on protesti huonosta kohtelusta. Helpompi sinun on arvailla, kun olet oletettavasti tavannut ko henkilön ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeamisen tarkoitus on saattaa nainen raskaaksi.  Luonnossa eläimillä laukeamiset ovat todella nopeita.  Pikainen siemennys on suotuisa ominaisuus lisääntymiseen ja geenien jatkumiseen.

Onko ihmiset niin typeriä, etteivät tajua tätä biologista puolta. 

Vierailija
24/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v.: seisoo koko ajan, pystyy aina uusintasuoritukseen, eka orgasmi tuntuu aina räjähtävän hyvältä, neljännestä alkaen tuntuu vielä paremmalta.

45 v.: välillä ei nalli tahdo palaa, välillä joutuu pidättelemään tosissaan koska ei pysty heti uusintaan, joskus tuntuu ettei seiso kunnolla ollenkaan, sellainen viimeinen kovuus puuttuu. 

Nauttikaa ihmiset seksistä nuorena. Tytöt ottakaa se imartelevana että pojalta tulee nopeasti. Hän pystyy kyllä ja haluaa koko ajan. Kun tarpeeksi monta kertaa jyystää alkaa kestämään kauemmin laukeaminen.

Vierailija
25/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaan jyystöstä puhutte, ja että miehen pitää saada vaikka mitä suuhoitoja ja tulla montakertaa. Mites sen naisen nuolemiset ja tulemiset, eihän jyystössä saa kuin aniharva nainen.

Vierailija
26/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se miespuolinen rupeaa kestämään kauemman yleensä se tarkoittaa sitä että nainenkin saa helpommin yhdyntäorgasmin. Sitähän kuitenkin tavoitellaan. Tämä ei tietenkään mitenkään tarkoita etteikö naiselle tehdä sitä muulla keinoin vaikkapa ennen seksiä. Tästä ei ymmärtääkseni tässä puhuttu.

Vierailija
27/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaan jyystöstä puhutte, ja että miehen pitää saada vaikka mitä suuhoitoja ja tulla montakertaa. Mites sen naisen nuolemiset ja tulemiset, eihän jyystössä saa kuin aniharva nainen.

Voi, kun löytyisi nainen jota saa nuolla mielin määrin. Siis edellyttäen, että nainen nauttii oikeasti. Ei mitään väkisin nuolemista. 

Olisi ihana tuottaa nautintoa yhä uudelleen. Hyväillä suulla ihan, joka puolelta. 

Vierailija
28/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa myös asian toista puolta: miksi olette niin turtia että tarvitaan mahtisuorite - onko järvestä mennyt tunto soutamalla?

Vierailija
29/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan kun saa eikä runkkaa välillä niin äkkiähän se lasti lähtee.

Nainen voi katsoa vakisuhteessa niin antaessaan ihan itse peiliin. Pilaa itse seksin keston.

Siitö kun vidlä harventaa niin mies oppii olemaan ilman tai käymään vieraissa.

Vierailija
30/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuuttihan on jo ihan hyvä kesto, voi olla tyytyväinen.

Vierailija
31/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kestää max. 1-2min.

Vierailija
32/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama minuuttihan on jo ihan hyvä kesto, voi olla tyytyväinen.

Et kai ole tosissasi? 

Vierailija
33/33 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia. Minä olen aina lauennut melko nopsaan ja päinvastoin kuin monella, minulla laukeaminen on paremminkin nopeutunut kuin hidastunut iän myötä. Reilusti yli 20 vuoden parisuhde takana, seksiä on nykyisin vähemmän kuin joskus, mutta silti lähes viikoittain. Puoliso sanoo ettei edes halua pitkää jyystöä, ja niillä harvoilla kerroilla kun en ole tullut nopeasti, hän on jossain vaiheessa halunnut lopettaa jyystön ja hoitanut kädellä loppuun.

Eikai kukaan mistään jyystöstä pidäkään! Vaan nopeutta, syvyyttä, kulmaa vaihdellen. Kokeillen mikä tuntuu milloinkin hyvältä, kummastakin osapuolesta. Liian moni mies panee konemaisesti, aina samalla kaavalla, ilman mitään fiilistelyä. Eipä sellainen paljoa innosta.