Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies voi löytää ns. gamer girlin?

Vierailija
18.12.2022 |

Itse pelaan paljon netissä muiden pelaajien kanssa...Ihan pöytäkoneella pelaan.

Vietän lauantai-illan mieluummin näin kuin baarissa.

Ongelma on kuitenkin että esim. tinderistä ei löydy naista joka tykkäisi myös pelata.

Mistä tällaisen voisi löytää?

M36

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peleistä. Tosin silloin on se vaara että eivät ole edes naisia, huijaavat vaan ilmaisen tavaran puolesta. Pelataan kaverin kanssa FFXIV:tä ja WoW:ia (mä nainen, hän mies), ja hän tekeytyy molemmissa naiseksi ja huijaa porukkaa. On saanut ihmiset maksamaan hänen peliaikaansa, taravoita jne.

Vierailija
2/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei huudella olemassaolostamme, koska aina joku kuspää mies alkaa joko stalkata tai vihata netissä. Helpompi pitää nicki neutraalina ja avatar ei-naisena. TJEU: gamergate

Terkut tästä TLOU ääreltä kumminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen kotona lauantaisin. Pelaamassa. Harvoin pelaan mitään tiimipelejä, joten et löydä minua niistäkään. Sori.

Vierailija
4/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä.

Vierailija
5/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peleistä. Tosin silloin on se vaara että eivät ole edes naisia, huijaavat vaan ilmaisen tavaran puolesta. Pelataan kaverin kanssa FFXIV:tä ja WoW:ia (mä nainen, hän mies), ja hän tekeytyy molemmissa naiseksi ja huijaa porukkaa. On saanut ihmiset maksamaan hänen peliaikaansa, taravoita jne.

Mä pelasin aikanaan vuosia ffxi ja siellä kaikki tuntemani naiset pelasivat nickeillä, jotka ei olleet naisellisia. Ja ne superflirtit oli aina miehiä. Joten joo, juurikin näin. Häirintä ketutti jo silloin, vain oman kaveriporukan väki tiesi ketkä oli oikeasti naisia. Meitä oli varmaan 50% sen shellin pelaajista.

-TLOU ääreltä

Vierailija
6/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitchistä

Vierailija
7/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla myös ei-ruma?

Vierailija
8/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi gamer girl. Stronghold Crusaderia pelaan. Väitän että olen suomen paras pelaaja 😊

Mut jooo.. en etsi ketään sorry.

N35

Vierailija
9/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te solvaatte niitä naisia nettipeleissä niin paljon, jos ette sitä tekisi niin saattaisi sieltäkin löytyä.

Että alapa osaltasi parantaa maailmaa.

Vierailija
10/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi gamer girl. Stronghold Crusaderia pelaan. Väitän että olen suomen paras pelaaja 😊

Mut jooo.. en etsi ketään sorry.

N35

Siis suomen paras strongholdaaja. Pelaan mä The long darkia myös.

Vierailija
11/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla myös ei-ruma?

Mielellään sellainen omaan makuun myös ulkoisesti, tietysti.

ap

Vierailija
12/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan CSää. Discordissa on helppo tutustua pelaamisen ohessa uusiin ihmisiin ja melko usein joku pelikavereista kyselee treffeille. Eli kyllä pelaavia naisia on, mutta riippuu varmasti pelistä, kuinka helppo heihin on törmätä.

Vierailija
13/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pelaajanainen. Joko löydät meidät pelille/peleille osoitetuilta foorumeilta/faniyhteisöistä tai itse pelistä (jos ylipäätään on sellainen peli, että uskaltaa nainen mikkiä käyttää, tuppaa nimittäin olemaan aika vihamielinen ympäristö). Itse kyllä olen käyttänyt mikkiä ihan aktiivisestikin esim. Overwatchissa, kun vielä oli olemassa LFG (looking for group), jossa pystyi tekemään "erikoistuneita" ryhmiä (esim. chill friday night games, itsellä oli hiton hauskaa esim. känniryhmissä XD), mutta menivät mokomat sen ominaisuuden poistamaan OW2:ssa. Aika usein kyllä vältetään sitä mikin käyttöä muuten, sillä "normaaleissa" yhteyksissä niitä ääliöitä piisaa, jotka tekevät sukupuolestasi ison numeron ja alkavat vaikka heti heittämään seksististä "läppää" tai flirttailla, vaikka yrität vain keskittyä matsin voittoon. Vinkkinä tähän muuten: jos pelaat vaikka comppi matsia OW:ssa ja juttelet mikkiin aluksi yksiksesi (call outs) ja jotenkin osoitat, että olet chilli tyyppi, niin silloin saatamme liittyä mukaan. Pitää aluksi vaan vähän tunnustella millaista sakkia on. 

Vierailija
14/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelailin paljon nuorempana, mutta sitten se jotenkin jäi. Tekisi mieli aloittaa uudestaan, mutta en ole yhtään perillä nykyajan pelitarjonnasta.

N40+

Vierailija
15/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä palstaa lukemalla on jotain oppinut sen niin että nörttimiehet ampuu itseään omaan jalkaan ihan aina. Tämä nyt vaan yksi esimerkki että kaipaavat naisia ja sitten kohtelevat heitä noin huonosti siellä missä olisi luontevinta tutustua naisiin. Ihan oikeasti laittakaa tälle palstalle tuhlattu ruikutusenergia siihen, että koetatte parantaa pelimaailman ilmapiiriä naisia kohtaan. Se voisi jopa oikeasti johtaa johonkin positiiviseen.

Vierailija
16/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tätä palstaa lukemalla on jotain oppinut sen niin että nörttimiehet ampuu itseään omaan jalkaan ihan aina. Tämä nyt vaan yksi esimerkki että kaipaavat naisia ja sitten kohtelevat heitä noin huonosti siellä missä olisi luontevinta tutustua naisiin. Ihan oikeasti laittakaa tälle palstalle tuhlattu ruikutusenergia siihen, että koetatte parantaa pelimaailman ilmapiiriä naisia kohtaan. Se voisi jopa oikeasti johtaa johonkin positiiviseen.

Joo, se on tosi omituista. Haluavat nörttimiehet sitä naista, mutta sitten kohtelevat nörttinaisia kuin jotain halpaa makkaraa jos sitäkään. Ja sitten vikisevät kun ei niitä "nörttinaisia" löydy. Kuulkaas... kyllä löytyy. Ja paljon. Itsekin pelaan todella paljon, tiimipelejäkin. Mutta, kiitos miesten, jotka ovat tehneet peliympäristöstä vihamielisen naisille, niin en todellakaan ilmaise sukupuoltani. En siis puhu mikkiin tai käytä "naisellista" nickiä. 

Vierailija
17/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ilmapiiri naisia kohtaan on parantunut. Paljon naisia ja tyttöjä streamaamas ja asiallista keskustelua. Onhan toki niitä yksittäistapauksia jotka ei osaa käyttäytyä. Samoin myös muualla missä gamer girls on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi