Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustus av:n äideille! Olette kerrassaan älykästä porukkaa (vrt. 2+ porukkaan)

Vierailija
24.08.2008 |

Siis olen nyt siellä yrittänyt olla kun palsta on tökkinyt, mutta en pysty!! Siellä on (sori vertaus, häpenä tätä itsekin), äidit 95%:sti heikkolahjaisia, mustavalkoisia ja tavoiltaan ja ajatuksiltaa täysin tasoa "white Trash". Siellä ei saa mitään jäkrevää keskustelua aikaan, lapsen nippailut on ok, kotiin jättämiset ok, ja kaikki tämä tehdään vielä kuvallisilla profiileilla. Keski-ikä on 25 (3 lasta vähintään) ja äo ei juuri enempää. Säälittävä paikka!

Otatteko mut takaisin, olen kärkäs mutta halukas miettimään maailman menoa myös muista näkökulmista kuin omastani käsin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta muutamia viikkoja ollut täällä ja ainakin toistaiseksi jäänyt siksi, että täällä on ainakin hetkittäin mielenkiintoisia keskusteluja ja kommentteja, toisin kuin muualla. Tai sitten en ole vaan vielä(kään) löytänyt omaa sivustoani.

Eniten itseävi kiinnostaa vähän yhteiskunnallisemmat aiheet, kuin nuo perinteisimmät "mitä teidän vauvalle kuuluu" tyyppiset keskustelut.

Muuten olen kyllä ihan väärässä paikassa, koska olen "väärää sukupuolta".

Vierailija
2/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tänne takaisin vaan.

Täällähän käy vain akateemiset, hyvätuloiset ja tyylikkäät ihmiset. Joten tietenkin keskustelutaso on fiksua. Ei lässynläätä, kuten 2+lla.

Fiksuun keskustelusävyyn voimme arvostella tuttavapiirimme lastennimiä tai arvostella naapurin kasvatustyyliä...

Vierailija
4/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa takaisin!

Tää av:kin olisi paljon parempi paikka, jos me äidit oikeasti oltaisiin vähän ylpeämpiä itsestämme ja oikeasti pidettäisiin vähän paikan tasoa yllä!

Mä ainakin RAKAStAN Av:ta, mä olen saanut täältä uskomattoman paljon hyviä vinkkejä ties mihin elämän asioihin.

Vierailija
5/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut ja kirjaillut kommentejani (listanomaisesti) seuraavankaltaisiin aiheisiin:

asunnon osto

asuntolainat

useinko käydään museossa...

liikuntaan/kuntoiluun/hyvään oloon liittyvät

stressiin liittyvät

työhön ja koulutukseen sekä uraan liittyvät

parisuhteeseen liittyvät (asumusero ym. kriisit)

lasten tarha/kouluvalmiudet ja kokemukset niistä

seksiosio on tuolla toisaalle, mutta sekin kiinnostaa

Toki tekniikkaan ja autoihin liittyvät kiinnostaisivat, sekä sijoittamiseen (rahastot/osakkeet jne.) mutta lienee väärä paikka. Paljon on myös sitä hömppää joka ei sytytä.

Tässä siis mainittuna pääpiirteittäin.

olen 36 v. kahden lapsen iskä (8 v ja kohta 7 v lapset ja vaimo)

Vierailija
6/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis 2

Vierailija
7/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:erittäin utelias 39 v, kolmen lapsen äiti (14 v, 8 v ja kohta 6v ) ja mies, kissa ja akva

Vierailija
8/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin toisinaan hermo menee mustavalkoisuuden kanssa, mutta täällä on paljon helmiä joukossa.

Vierailija
9/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ärsyynnyn jotenkin heti, kun mä sen avaan. Av:lla on oikeasti joskus ihan järkeviä keskusteluja ja moni hömppäkin on melko älykästä. Toki täälläkin on typeriä, mustavalkoisia ihmisiä, mutta taitavat onneksi olla vain äänekäs vähemmistö.

Vierailija
10/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan kömpelyyttä ja niitä pirun hymiöitä.

Vierailija
11/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei käy täällä. Tietää kyllä että kirjoittelen täällä, mutta on niin kohtelias, että ei juuri olkapään yli vilkuile kirjoituksiani. Tää on mun omaa aikaa ja tällä hetkellä ihan kivaa, kun on aikaa.

t:erittäin utelias 39 v, kolmen lapsen äiti (14 v, 8 v ja kohta 6v ) ja mies, kissa ja akva

Vierailija
12/12 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussan keskusteluista en saa oikein mitään. Pliisua, subjektiivista.

Av on mulle kuin hyvä kaveri. Kiva että täällä on miehiäkin joukossa. Sillä lailla!

t. yksi akateeminen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi