Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on hyvä seksi?!

Vierailija
12.11.2006 |

Mulla on tuore suhde, ja ollaan aika hulluna toisiimme. Ekan kerran oltiin sängyssä viime viikolla, ja sen jälkeen mies on hehkuttanut miten upeaa ja hienoa ja törkeen hyvää seksi mun kanssa oli! Kiva, tietysti, ja mustakin se oli ihanaa... Mutta olen vähän hämilläni, kun mun mielestä se oli aika sellainen perussetti pienillä lisäyksillä (vertailukohtana edelliset suhteet) ja vielä niin että mies oli tosi paljon aktiivisempi. Miehellä on kuitenkin ollut lukuisia seksisuhteita ennen minua... Kerro siis, mikä SUN mielestä on hyvää seksiä? Voiko olla, että jos tunnepuolella natsaa, on seksi upeaa vaikkei se tekniseltä osalta sitä oliskaan...?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa joo aivoon lukea näitä kun ei vuosiin ole saanut kunnolla ja tunteella...

Vierailija
22/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta hyvälle seksille on tunne-/henkisellä puolella.

Monesti kun parisuhteessa on asioita joista ei ole keskusteltu-/ vaikea keskustella niin se heijastuu makuukammarin puolelle. Tällöin ei ole muuta keinoa kuin selvittää asiat puhumalla.

Naisella yleisimpiä ongelmia on stressi, väsymys, -> epämukavuus, haluttomuus, jolloin seksistä on vaikea nauttia/saada tajunnan räjäyttävää orgasmia!

Miehen ongelmana on usein tarve tyydyttää naista. ns. " olenko tarpeeksi hyvä naiselleni" kompleksi joka kalvaa itseluottamusta ja näin ei innosta kokeilemaan uusia asioita.

Seksi on toimivan pitkäaikaisen parisuhteen kannalta tärkeä elementti ja siihen kannattaa panostaa yhdessä eikä jättää sitä muiden asioiden varjoon. Lastenhoito, kotityöt, työkiireet yms. voivat olla este hyvälle seksille jos niistä asioista ei voida keskustella ja sopia avoimesti.

Suosittelen alan kirjallisuuteen tutustumista esim. Jumalainen seksi - Caroline Aldred. Lukaiskaa partnerin kanssa opus ja paneutukaa siihen täysillä vaikka alkuun se hassulta tuntuukin.

Lopputuloksena ainakin meillä oli Jumalainen seksi!

Terveisin: Mies vm. 1980

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim jo tulla sisääsi, että " ei vielä - jatketaan" . Toiset miehet antavat itsensä laueta siksi nopeasti, että he ajattelevat vaimon sillä tavalla pääsevän nopsaan " vastenmielisestä" hommasta eroon. Toisaalta taas jos seksiä on harvoin, niin sekin voi nopeuttaa laukeamista...

Mutta loppujen lopuksi - onko se sitten niin vakavaa? Siis pitkässä suhteessa, kun sitä seksiä voi kuitenkin " saada" ensi viikolla, seuraavalla ja sitä seuraavalla. Tarkoitan, että jos miehen nopean laukeamisen pelossa ei uskalla tehdä mitään, mikä toisesta tuntuisi hyvältä - ja siksi seksi on jotenkin huonoa. Niin haittaisiko se hirveästi, jos mies sitten laukeaisi alussa " liian aikaisin" - jos seksi ei miellytä, niin ei kai muu auta kuin muutos?

Vierailija
24/24 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin erittäin asiallinen ja fiksu keskustelu tärkeästä asiasta, kiitos osallistujille.

Haluan kertoa vielä oman näkemykseni asiasta:

Taustatiedoiksi: Olen 29 vuotias mies, naimisissa, 2 pientä lasta, 9 vuotta parisuhdetta takana. Seksiä viikossa 0 - 5 kertaa.

Seksielämässämme on ollut lyhyempiä ja pidempiä ylä- ja alamäkiä, tällä hetkellä olemme nousemassa hiljalleen pitkään jatkuneesta kaamoskaudesta. Meidän kokemuksemme on että vaikka tunteet ovat ehdoton edellytys hyvälle seksille niin oman rakkaan kanssa seksi voi joskus olla " kylmempääkin" ja silti hyvää. Ja aina ei voi olla Gourmet-seksiä, usein pitää tyytyä siihen nakit ja muusi -linjaan mutta sitten taas välillä tulee ikimuistoisia hetkiä. Ja niitä on voinut tulla pikaseksillä, pitkän kaavan fiilistelyillä ja jopa silloin kun seksi on ollut enemmän hauskaa hulluttelua kuin tunnepitoista rakastelua.

Joten meillä ainakin pääsia on se että parisuhde on hyvässä kunnossa, silloin toimii myös seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän