~~¤~~HELMINAUHOJEN ISÄNPÄIVÄ~~¤~~
Kommentit (4)
Täälläkin on juhlittu nyt ensimmäistä isänpäivää, vaikka koukkis onkin vielä masussa. Vein iskälle aamupalan ja pienen lahjan sänkyyn. Koukkis ei korvaansa lotkauttanut, vaan nukkui rauhassa masussa. :)
Taas on vierähtänyt aikaa siitä, kun olen viimeksi kirjoitellut täällä. En ole oikein jaksanut lukea edes palstaa, kun oli miehen kanssa tuossa hieman kärhämää raha-asioista. Mutta nyt kaikki on saatu sovittua ja elämä hymyilee taas. Olenkin siis ihan pihalla mistä täällä on puhuttu, mutta jos nyt sitten taas olisi vähän aktiivisempi vaihe. Uusia kirjoittajia on ainakin ilmestynyt. Kiva! :)
Omaan napaan ei ihmeitä. Oireet ja vaivat minimissä ja odotellaan vaan käytännössä, että vauva kasvaa ja voimistuu. Kävin yksityisellä lääkärillä tarkastuksessa ja juttelemassa vauvan koon seuraamisesta ja kaikki oli oikein hienosti masussa. Muuten on kuin ei raskaana olisikaan, mutta maha on sellainen koripallo tuossa edessä. :) Niin ja vauva tietenkin liikkuu päivittäin, mutta aika rauhallinen kaveri vaikuttaa olevan.
Paljon tsemppiä kaikille teille, joiden olo ei ole näin auvoista ja etenkin niille, joilla vuodelepoa vaativia suppareita. Voiton puolella ollaan kuitenkin jo. Ei tarvitse enää niin kamalan kauhean kauaa kärsiä vaivoistakaan. TSEMPPIHALI!
Mukavaa ja rentouttavaa isänpäivää kaikille helmiksille!
- Jolanda + koukkis rv 26+1
Minä laittelin herätyskellon soimaan ennen yhdeksää, jotta ehdin kokkailla miehelle aamupalan ennenkuin tyttö herää huutamaan aamupuuroa :) yhdessä vietiin sitten kuitenkin lahjat, kortti ja aamupala sänkyy ja mies oli tyytyväinen. Pian olisi tarkoitus lähteä miehen isän ja hänen naisystävänsä kanssa syömään ' hienosti' ulos, vapaapäivä ruoanlaitosta, siis!
Omaan napaan ei uutta, nyt alkanut näkymään kunnolla, jos sivusta tai edestä katsoo niin ei voi erehtyä että vauvahan se sieltä on tulossa. Annoin periksi äitiyshousuillekkin, nyt en oikeastaan enää pidä ollenkaan tavallisia kun mammamallit on niin mukavat. Pitää nauttia nyt tästä raskaudesta, kun lapsiluku on tämän jälkeen täynnä. Ensimmäisestäkin jäin kummissani kaipaamaan potkuja iltaisin sohvalla maatessani..
Muuta ei nyt tulekaan mieleen,pää on ihan tyhjä! Oletteko muut miettineet nimeä? On tästä kai ennenkin ollut puhetta.. Tuosta Jolandan kirjoituksesta vaan tuli mieleen, kun Jolandaa tälle pikkuiselle mietittiin nimeksi ;) Mutta ei välttämättä passaa sukunimen kanssa tarpeeksi. Joku J:llä alkava, hieman erikoisempi se tulee olemaan kuitenkin.
Mutta nyt, hiuksia kuivailemaan ja pukeutumaan jotta päästään lähtemään. Mukavaa isänpäivän viettoa kaikille helmiksille
H 27+4
Isänpäivää on täälläkin vietetty. Aamulla tehtiin esikoisen kanssa aamupala isille sänkyyn. " Lakattan sua sylämestä" , sanoi poika ja antoi askartelemansa kortin <3
Syömässä käytiin seisovassa pöydässä, vieläkin oon ihan ähkyksissä... Sitten vielä kahviteltiin isopapan luona. Nyt onkin sitten ihan veto pois...tylsistyttää, kun ei oo mitään tekemistä! Tai olishan sitä vaikka mitä, mutta ei mitään mikä nyt just innostais! Miehelle ruikutin, kun ei oo aikoihin tehny mitään kivaa meidän kanssa tai ylipäätänsäkään suonut aikaansa meille! Viihtyy nykyään kotona ollessaan kaiken ajan tietokoneen ääressä pelaillen!!! Nytkin kävin monta kertaa pyytämässä " omaa nettivuoroani" ja esikoinen pyysi leikkimään. Sitten kun meillä oli pojan kanssa kivat palloleikit menossa, tuli siihen, että tuu sit leikkimään! AARGH!!!
Muutenkin ärsyttää, kun miehelle tää raskaus ja odotus ei näytä tuntuvan miltään. Ei oikeen oo ollut yhtä kiinnostunut kuin esikoista odottaessa. Viimeksi maattiin aina kahdestaan sohvalla ja mies höpötteli masulle ja tunnusteli liikkeitä. Nyt on muutaman kerran pyynnöstä kokeillut ja todennut vain, ettei se hänelle kuitenkaan potki! Minä se sitten yksikseni silittelen masuani sohvalla ja mies pelaa tietokoneella... Taidankin kantaa tietsikan ensiyöksi sänkyyn. Nukkukoon sitten sen kanssa, kun se niin kovasti näyttää herraa miellyttävän!!!
No josko huomenna saisin itekin vähän miestä " käyttööni" ja suomaan aikaansa minullekin, kävin ostamassa huomiselle illalle leffaliput. Helpotti muuten kummasti tuo avautuminen :) Huolisivatkohan ne yhden pirttihirmun leikkeihinsä...
Höyryjä päästellen, Pessi80 rv25+1
[color=orange]Täällä odotellaan, että saatais herätellä tuo isukki juhlimaan..Onneks tulee noita lasten ohjelmia pitkään, ettei pojat hermostu, kun mies on yövuorossa ja sen pitää nyt antaa nukkua puoleen päivään..[/color]
[color=steelblue]Isompi poika olis halunnu kahvit keittää jo eilen, mutta sain puhuttua sen odottaan vielä päivän. Nuorempi on kuskannut itse leipomiaan pikkuleipiä piilosta toiseen, ettei iskä vaan löydä niitä!
[/color]
Mun unet on alkanut olla melkosen villejä..
Mitenkähän sitä unessa onkin seksi niin aktiivista, kun oikeesti se ei innosta ollenkaan!?
Useesti olen synnyttänytkin ja aina [color=purple]tytön [/color]vaikka [color=blue]poikaa [/color] odotankin!
Menee noi unet ihan päälaelleen todellisuuten nähden.
Vielä siitä pissan karkailusta;
Mulla ekan raskauden jälkeen ei ongelmaa ollu (eikä raskausaikana),
mutta tokan jälkeen vielä kesälläkin (poika syntyi huhtikuussa) kun kävin uimassa ja tuli kylmä, niin pissa meinasi väkisin tulla!
En tosin ollut asian hyväksi mitään tehnyt..
Mulla kaapissa kanssa jonkunlaiset kuulat, mutta saapi nähdä tuleeko niitä käytettyä koskaan!
[color=darkblue]Oikein hauskaa ja rentoa isänpäivää kaikille [/color][color=violet]Helmimammoille![/color]
mammutti ja Vilppu rv 26+2