Loukkaavin asia mitä vanhempasi ovat tehneet sinulle
Mikä on loukkaavin asia mitä vanhempasi ovat tehneet sinulle? Rankaisivatko he sinua jostain vaikka olit syytön? Eivätkö he uskoneet sinua, vaikka puhuit totta? Kertokaa kokemuksenne.
Minä aloitan: Vanhempani olivat eronneet ja äitini asui tuntien ajomatkan päässä eikä päässyt sen takia yläasteen valmistujaisjuhlaani. Isäni olisi päässyt ja lupasi tulla, mutta aamulla ennen juhlia kun kysyin tuleeko hän ettei tule kiire mutisi vain hän kiukkuisaan keittiöstä ettei varmana tule, koska se on ajanhaaskausta. Ei viitsinyt edes viemään minua tai hakemaan minua valmistujaisista joten jouduin puku päällä mopolla ajaa kouluun yksin ja hakea kaikkien edessä 2 stipendiä ilman, että kukaan perheestäni tai suvustani olisi ollut paikalla. Olin todella yksinäinen juhlissa ja yritin pidätellä itkua kun näin ystävieni perheet onnittelemassa heitä. Päivän ainoa kohokohta joka sai hymyn kasvoilleni oli naapurin hämmentynyt ilme kun näki minut ajavan puku päällä mopolla kouluun.
Kommentit (3)
Sanovat aina, ettei minusta tule ikinä mitään.
Äiti alkoi vanhemmiten seniiliyttään (?) vaatia että minun pitäisi hänen lapsenaan ruveta vakuuttelemaan rakastavani häntä. Se vaan, ettei hän koko ikänäni kertaakaan ole sanonut vastaavaa minulle, lapselleen. Mielestäni tuollaisen pitäisi mennä toisin päin.
Pistivät minuun väkisin toiselta henkilöltä varastamaansa reseptilääkettä.