Mitä haluaisit ITSELLESI joululahjaksi? Budjetti 200€
Saat käyttää omaan joululahjaasi 200€. Mitä ostat? Tavaran/palvelun tms. pitää olla vain sinulle, ei esim. koko perheelle.
Jos aiot vastata ettet halua mitään, läheisten läsnäolo ja joulun tunnelma riittää, tämä ei ole sinun ketjusi.
Kommentit (81)
Ostaisin Ikeasta kaikkea mahdollista tai hotelliyön isossa kaupungissa hyvässä hotellissa.
Jos sitä rahaa ei ole pakko käyttää nyt jouluna, niin lahjakortti puutarhamyymälään. Jos se on nyt käytettävä niin lahjakortti fysikaaliseen hoitoon.
Casio G-shock on ollut kiikarissa. Saatan ostaa ihan oikeastikin, vaikka onkin hieman tyyris.
Veuve Clicquot shamppanjaa (60 egee) ja kunnon talvikengät (160 egee) 😃
Koko rahalla mozartn kuulia, ehkä kerrankin ei loppuis kesken jo joulupäivänä.
Ostin majoituksen Grand Hotelista Helsingistä ja tilasin itselleni Englannista kuumavesipullon.
Vielä jäi rahaa sanomalehtitilaukseen, junalippuun ja suklaaseen.
Minä ostaisin muhkean lämpimän peiton ja tyynyn sekä uudet pussilakanat. Vielä jos jäisi niin kylpypyyhkeen. Ja juuri joku Marimekko pyyhe.
Ihan hölmö toiveeni olisi korjauttaa tunnearvoltaan tärkeät nahkarukkaset, joita tykkään käyttää pakkasella. Sain ne joskus teini-iässä mummolta, jota ei enää ole, ja kun laitan ne rukkaset käteet tuntuu ihan siltä kuin mummo ottaisi kädestä kiinni.
En raaski heittää rukkasia pois, enkä raaskisi korjauttaa. Tuolla 200 eurolla niistä tulisi entistä paremmat ja varmasti jäisi vähän rahaa jäljelle, niin ostaisin kuoharipullon mummon muistoa kilistelläkseni.
Hotelliyön
Hierontalahjakortin
Sormuksen
Laadukkaan torkkupeiton
Kylpylälahjakortin
Uudet talvikengät
Laadukkaan kaulaliinan ja pipon
Olisihan noita toiveita vaikka mitä.:D
Makuupussin, parit sukat, uudet pussilakanat, uuden lattiamopin ja paistinpannun. Jos jäisi yli, loput menis ruokaan.
Fleshlight ja liukuvoidetta iso pullo
Uudet kuulokkeet, juoksurepun ja lopuilla hiuksille sävytettä.
Mä tarvitsen talvikengät ja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Makuupussin, parit sukat, uudet pussilakanat, uuden lattiamopin ja paistinpannun. Jos jäisi yli, loput menis ruokaan.
200 ei kyllä näihin riitä mitenkään.
Mä ostin jo, 5*45 min hierontalahjakortin Urheiluhierojakoulusta ja uudet nastakengät. Yhteensä 215,-, että vähän piti pistää omista.
Meinasin ostaa uuden puhelimen.