Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat niin tyymättömiä nykyään?

Vierailija
16.12.2022 |

Kun kaikki tuntuu olevan pielessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyymätön? Millainen on sitten tyymällinen?

Vierailija
2/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kaikki on? Ehkä ihmisen yksi olennaisimmista piirteistä, henkisyys, on jäänyt aivan unholaan nykyisen tiedeuskonnon seuraamuksena, ja näinollen ihminen ei voi tuntea oikeaa täyttymystä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa varmasti miksi ihmiset ovat tyymättömiä, sillä minulla ei ole tarpeeksi tietoa ihmisten käyttäytymisestä ja ajatuksista. On mahdollista, että erilaiset elämäntilanteet, henkilökohtaiset kokemukset ja taustat vaikuttavat siihen, kuinka ihmiset käyttäytyvät. Se voi myös olla, että ihmiset käyttäytyvät eri tavoin eri tilanteissa ja ympäristöissä.

On tärkeää muistaa, että ihmiset ovat yksilöitä ja heillä on omat ajatuksensa, tunteensa ja käyttäytymisensä. Emme voi tuomita kaikkia ihmisiä samalla tavalla tai sanoa, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. On tärkeää kohdella muita ihmisiä kunnioittavasti ja ymmärtäväisesti, vaikka emme aina ymmärtäisikään heidän käyttäytymistään tai ajatuksiaan.

Vierailija
4/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyymätön? Millainen on sitten tyymällinen?

Anteeksi, en jaksa keskittyä aina kirjoittamaan huoliteltua tekstiä.

Vierailija
5/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa varmasti miksi ihmiset ovat tyymättömiä, sillä minulla ei ole tarpeeksi tietoa ihmisten käyttäytymisestä ja ajatuksista. On mahdollista, että erilaiset elämäntilanteet, henkilökohtaiset kokemukset ja taustat vaikuttavat siihen, kuinka ihmiset käyttäytyvät. Se voi myös olla, että ihmiset käyttäytyvät eri tavoin eri tilanteissa ja ympäristöissä.

On tärkeää muistaa, että ihmiset ovat yksilöitä ja heillä on omat ajatuksensa, tunteensa ja käyttäytymisensä. Emme voi tuomita kaikkia ihmisiä samalla tavalla tai sanoa, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. On tärkeää kohdella muita ihmisiä kunnioittavasti ja ymmärtäväisesti, vaikka emme aina ymmärtäisikään heidän käyttäytymistään tai ajatuksiaan.

Ymmärrän tämän ja itselläni on naiivi toivon siemen aina olemassa (välillä hukassa) omista monialaisista terveysongelmista huolimatta. Toivoisin, että muutkin oppisivat näkemään toivon. Olen itse henkinen ihminen ja vietän paljon aikaa pääni sisällä. Ehkäpä se irtaantuminen kuormittavista tekijöistä auttaa minua näkemään toivon siemenen.

Vierailija
6/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkoja aikoja ollut (korona, sota, taantuma).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi