Nainen jäisitkö syömään illallista joka on tehty eineksistä?
Kommentit (39)
Mistä nainen sen tietää, että mistä ruoka on tehty? Kuulemma kalliit ravintolatkin käyttävät eineksiä. Mikä oikeastaan on 'eines'?
No totta kai! Jos ei osaa kokata, niin eineksethän ovat silloin se seuraava vaihtoehto. Ei se kokkaustaito ole mikään kynnyskysymys minulle.
Vierailija kirjoitti:
No olen monesti syönyt. Esim anoppini joulupöytä on koottu eineksistä:laatikot, rosolli ja kinkku, kaikki eineksiä. Kohteliaisuudesta olen maistanut kaikkea silloin, kun ollaan jouluna käyty ja kiittänyt lopuksi.
Eikö toi ole ihan normaalia? Kaupan laatikot on ihan hyviä. Itse en kävis näillä sähkön hinnoilla tekemään perunalaatikkoa paistoaika 3 h ja hemmetinmoinen väsääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun tietäs mistä eineksistä kyse? Ja onko aika tiukilla, jos ei ehdi itse vaikka kuoria perunoita ja laittaa kiehumaan, tai pilkkoa uuniperunoita. Ihan valmismuussia vai? Parempi tilata annokset mukaan ravintolasta.
Kaikki on einestä ja aterimetkin kertakäyttökamaa. Mies ei omista haarukoita eikä lautasia ja sun muuta.
No sithän meitä on kaksi samanlaista!
Olisi hyvin tuttua jopa kotoisaa sanoisinko.
Vierailija kirjoitti:
jos seura on oikea tottakai jäisin
Ei siitä mitään tuliskaan, jos kannattaa väärää urheiluseuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen monesti syönyt. Esim anoppini joulupöytä on koottu eineksistä:laatikot, rosolli ja kinkku, kaikki eineksiä. Kohteliaisuudesta olen maistanut kaikkea silloin, kun ollaan jouluna käyty ja kiittänyt lopuksi.
Eikö toi ole ihan normaalia? Kaupan laatikot on ihan hyviä. Itse en kävis näillä sähkön hinnoilla tekemään perunalaatikkoa paistoaika 3 h ja hemmetinmoinen väsääminen.
Tein maksalaatikkoa, pidän itse siitä enemmän, mutta lapset totesivat, että Saarioisten äidit ovat parempia kokkeja. Olen luovuttanut laatikoissa kokkiuden heille.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miesten avuttomuuden romantisointia. Ei tarvi olla mikään viiden ruokalajin gourmet illallinen, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi jotain ruokaa osata laittaa.
Tämä. Ihmettelen vastauksia. Aiotteko jatkossa ottaa kokkauksen hoidettavaksenne vai eineksiäkö syödään?
Jäisin. Enkä vaatisi tietoa onko kokannut itse vai onko valmiskastike.
Voisin kuitenkin ehdottaa seuraavaksi ruokailua luonani, koska olen loistava kokki, joten miehen ei tarvitse osata kokata, teen mielelläni itse. Toki voisin opettaa miehellle perusjutut jos halua löytyy. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miesten avuttomuuden romantisointia. Ei tarvi olla mikään viiden ruokalajin gourmet illallinen, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi jotain ruokaa osata laittaa.
Tämä. Ihmettelen vastauksia. Aiotteko jatkossa ottaa kokkauksen hoidettavaksenne vai eineksiäkö syödään?
Meillä minä olen se eineksiä suosiva ja puoliso tykkää laittaa alusta alkaen itse. Nyt jouluna mennään kyllä pitkälti linjalla että laatikot kaupasta ja kalat myös valmiina. Käytän mielummin vapaa-aikaani muuhun kuin kokkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa hoitaa kokkauksia, mies hoitaa sitten jotain muuta, vaikka siivouksia, kauppareissuja...
Ja syödään välillä eineksiä, välillä sitten pidemmän kaavan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jäisin, jos mies on kiinnostava. Tosin, saattaisin ehdottaa, että mitä jos tilattaisiin pitsat. Mutta tuo pitää ehdottaa siten, ettei loukkaa toista, vaan se mieskin on jotenkin nolona kokkauksen kanssa. Jos mies ihan tohkeissaan eineksensä kokkailusta, niin en ehdottaisi.
Jaa pizza tilattuna on sitten einestä parempi?
Riippuu seurasta. Nykyisen ukkoni kanssa tutustuessa kyhjötettiin hänen yksiössään syöden syviltä lautasilta lusikoilla jotain laatikkoa. Kyllä se asumus siitä suureni ja astiasto laajeni kun yhteen muutettiin. Huonon tyypin luona en söisi edes hienosti.
34 jatkaa. Ja kyllä,hän osaa kokata hyvin ja tehdä itse. Tuolloin eines oli helpompi niissä oloissa.
Kyllä, syön kotonakin pelkkiä eineksiä.
Sopisiko, että sitten mun luona on myös eineksiä tarjolla? Jos ok, kyllä jäisin.
Ravintolaruoka on pääosin eineksiä, miksi samaa ei saisi olla kotona. Vai oikeastiko luulette, että se lohi on tuoretta, odottelee keittiössä, että joku haluaa annoksen.