Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uupuneen ei koskaan pidä tehdä? (HS artikkeli)

Vierailija
16.12.2022 |

Olen miettinyt olenko uupunut ja siksi artikkelin sanoma kiinnostaisi. Juuri käytin ilmaiskokeilun eikä ollut varaa jatkaa maksavana asiakkaana. Voisiko joku kertoa siis mitä asiantuntijoiden mukaan uupuneen ei koskaan pidä tehdä?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää kuuntlematta itseään ja sitä, onko vikana fyysinen ylikunto vai henkinen stressi. Eikä saa uupuneena ajaa itseään vielä lopumpaan.

Vierailija
2/5 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää kuuntlematta itseään ja sitä, onko vikana fyysinen ylikunto vai henkinen stressi. Eikä saa uupuneena ajaa itseään vielä lopumpaan.

Aa, kiitos tosi paljon!

Olen siis juurikin tehnyt tuota; pohtinut kumpi on syy, mutta se on siis turhaa ja pitää hidastaa tahtia kaikin puolin. Se tulee olemaan vaikeaa tällaiselle yliaktiiviselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uupunut voi olla yliaktiivinen. Joku tavis pulliainen joka ei treenaa 24/7. Kyllä se uupuminen on sitä et joku kumauttaa sua nuijalla päähän monta kertaa päivässä ja nukut kuin tukki. Se on uupumista. Hs voi pyyhkiä per seensä.

Vierailija
4/5 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uupunut voi olla yliaktiivinen. Joku tavis pulliainen joka ei treenaa 24/7. Kyllä se uupuminen on sitä et joku kumauttaa sua nuijalla päähän monta kertaa päivässä ja nukut kuin tukki. Se on uupumista. Hs voi pyyhkiä per seensä.

Mulla syke ja kortisoli heittelee. Nousen aikaisin sängystä, mutta en jaksa enää kävellä 30min matkaa terveyskeskukselle pysähtymättä.

Uupunuthan on monesti ylikierroksilla eikä silloin saa unta.

-ap

Vierailija
5/5 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disinformaatiota parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä