Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnkino ei palauttanut rahoja vaihdetusta näytöksestä

Vierailija
16.12.2022 |

Oltiin menossa lasten kanssa uutta Disney-elokuvaa. No, elokuvan aulassa (hyvä että tuolloin!) meille selvisi elokuvan kieli dubattuna ruotsiksi ja mentiin kassalle vaihtamaan näytöstä. Saatiin liput puolituntia myöhemmin alkavaan suomenkieliseen versioon, mutta jouduimme maksamaan kahden aikuisen ja kolmen lapsen jo hintavat liput kahteen kertaan. Kummallista, ettei rahoja enää saanut väärästä näytöksestä takaisin, vaikkei näytös vielä ollut alkanut. Inhimillinen virhe kävi kalliiksi, mutta kyllä tästä jäi paha maku kun ei se varmasti olisi teknisesti monimutkaista henkilökunnan vaan vaihtaa liput toiseen näytökseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli Finnkino ei vaihtanut näytöstä, vaan te halusittekin toiseen näytökseen. Paikkanne ensimmäisessä näytöksessä olisivat jääneet todennäköisesti tyhjiksi.

Vierailija
2/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli Finnkino ei vaihtanut näytöstä, vaan te halusittekin toiseen näytökseen. Paikkanne ensimmäisessä näytöksessä olisivat jääneet todennäköisesti tyhjiksi.

Eiköhän ruotsinkielisissä näytöksissä katsomo jää aina osittain tyhjäksi. Jokatapauksessa siellä oli nyt tyhjät penkit, jotka olisi voitu myyd jollekin muulle vai onko mielestäsi oikein, jos leffateatteri myy samat penkit kahteen kertaan? Eihän sellaista voi edes tehdä. Ap:lla olisi ollut oikeus mennä kumpaankin näytökseen. 

Kyseessä oli ap:n huolimattomuusmoka, mutta leffateatteri tuskin kärsi kovinkaan paljon. Voi olla myös mahdollista, että jotkut muut jäivät ilman paikkoja suomenkielisestä näytöksestä.

Finnkino ei ole vuosikausiin tullut esiin hyvässä valossa. Työntekijöiden palkat ovat surkeat ja tässäkin osoittivat, ettei inhimillisyyttä ole.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi onnistua mikäli noudatit näitä ehtoja ja ohjeita:

. Peruutukset

Jos sinulle on sattunut näytöksen valinnassa virhe ja olet ostanut liput väärään näytökseen, voit korjata asian peruuttamalla tai vaihtamalla liput Finnkinon teatterin lippukassalla ennen sitä näytöstä, johon olet liput ostanut. Mikäli tämä ei ole mahdollista, liput voi perua myös soittamalla Kinolippuun (0600 007 007, 1,99/min + pvm/mpm) ennen näytöksen alkua (Kinolipun aukioloajat ma-to klo 12-18, pe-su klo 10-18) tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@finnkino.fi. Liitä viestiin mukaan ostosi numero tai lipun sarjanumero. Vaihto voidaan tehdä ainoastaan teatterin kassalla.

Huom. Jos osto on tehty sarjalipulla, yrityslipulla ja hyvityslipulla, joka ei enää lipun vaihtamisen hetkellä ole voimassa, voi näytöstä vaihtaa alkuperäisen näytöspäivän muihin näytöksiin. 

Sarjalipputuotteilla ei ole peruutusoikeutta eikä vanhentuneita sarjalippuja vaihdeta uusiin. 

9. Alennukset ja etuudet

Vierailija
4/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa vaihtaa lento, bussi- tai junalippujakaan ilmaiseksi, jos olet ottanut ne väärään vuoroon.

Vierailija
5/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap ottanut selvää asiasta ENNEN lippujen ostoa? Tuosta dubbauksesta on satavarmasti mainittu näytöksen tiedoissa lippuoston yhteydessä.

Vierailija
6/6 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun AP ei välittänyt siitä, että asumme kaksikielisessä maassa, miksi finkkarin henkilökunnankaan pitäisi välittää siitä, että hän menetti rahansa näytöksestä!