Karpolla on asiaa
Muistatko ohjelman? Tuliko tämä vielä 90- luvulla? Itse muistan että Hannu Karpo raportoi milloin mistäkin ja ihmiset valittivat siinä kaikenlaisista murheistaan. Ei ollut nettiä missä olis voinut valittaa.
Kommentit (6)
Oliko Karpolla aina tosiasiaa? Koskaan ei vastapuoli voinut esittää omaa kantaansa julkisesti yksittäisen ihmisen asiaan, joten kansalle jäi tapahtuneesta useimmiten varsin yksipuolinen ja totuuden vastainen kuva!
Vierailija kirjoitti:
Ensikosketukseni elämäm kolulaisiin <3
Jaa, niinkö. Katsoitko ohjelmaa? Itse en koskaan katsonut kokonaista jaksoa, sillä olin väärän ikäinen tuolle ohjelmalle tuolloin, mutta mieleeni jäi naapurien välinen katkera riita jossain landella. Muistan sen ohjelman tunnelman kuitenkin hyvin. Se oli jotenkin dramaattinen ja siinä todella valitettiin ihan huolella. Taisi olla suosittu ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Karpolla aina tosiasiaa? Koskaan ei vastapuoli voinut esittää omaa kantaansa julkisesti yksittäisen ihmisen asiaan, joten kansalle jäi tapahtuneesta useimmiten varsin yksipuolinen ja totuuden vastainen kuva!
No sitä en tiedä. Isäni tokaisi kerran ohjelman alettua että jaahas, Karpolla ei ole taaskaan mitään asiaa! Mutta en itse tiedä miten oli asian laita.
Karpo ja seksin katukauppaa Helsingissä 1990 luvulla. Suikkari 100 markkaa ja pano 150, autossa.
Karpo teki yksipuolisia ja sensaationhakuisia juttuja paljon. Omilla aivoillaan ajatteleva tämän huomasi. Populismia parhaimmillaan ja kyllähän se kansaan upposi. Teki myös hyviä juttuja joskus.
Ensikosketukseni elämäm kolulaisiin <3