Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän rapussa on asunut sellainen pieni hämähäkki keväästä lähtien

Vierailija
15.12.2022 |

Kutsutaan sitä Seijaksi <3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Seija <3 Kudo sille ihan sellainen mikroskooppisen pieni tonttulakki :)

Vierailija
2/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kellarissa täällä tuli vastaan iso musta Jarkko hämis. Oli kiltti, kun ei lähtenyt lattialla tulemaan kohti, pysyi paikoillaan kun ohi meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hämyisiä ystäviämme ei pidä liiskata, vaikka olisikin kammoa niitä kohtaan.

Silloin kun asuimme maan tasolla pääsimme kerran todistamaan uuden hämysukupolven tupsahtamista maailmaan.

Ikkunalaudalla oli merkillinen "elävä" pieni pussi, josta sitten ponkaisi maailmaan kymmeniä pikkuhämyjä.

Lajia en tiedä, mutta vilkkaasti pyrkivät pois vaaralliselta alueelta.

Pieni, mutta hieno luontokokemus.

Vierailija
4/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kattolampussa hämiksen hämisseitti. En raaski ottaa sen saalistusseittiä pois. Muutaman kerran se on laskeutunut seittiä pitkin melkein mun nenän päälle. Jollain tavalla söpö elukka. Ei siitä mitään haittaakaan ole.

Vierailija
5/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämpyt🧡

Vierailija
6/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata! Tapa se peto!

Vierailija
7/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona pieniä hämähäkkejä. Ei kuitenkaan liiallisena määrinä haitaksi asti. Ihan muutama vaan. Niille näyttää maistuvan pienet hedelmäkärpäset. Minullakin kattolampussa hämähäkin seitti, johon nuo ärsyttävät hedelmäkärpäset jäävät. Saapahan hämppy ruokaa ja minä eroon noista kärpäsistä.

Vierailija
8/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi hämähäkki kotona. Näin sen kerran menevän kaapin taakse piiloon. Saa olla täällä vaikka koko talven. Keväällä jos näen sen, voin laittaa sen ulos ikkunasta.

Vierailija
9/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asuu vain niitä jopa yhdeksänsenttisiksi kasvavia varastohämähäkkejä. Pari pientä on ollut kylppärissä. Välillä aina jännittää, herääkö joku yö yhdeksänsenttinen hämähäkki kasvoilla.

Vierailija
10/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli makkarin nurkassa vuosia sitten hämähäkki verkossaan, se pysyi siellä, eikä häirinnyt elämääni millään lailla, sitten sain päähäni liiskata sen kuoliaaksi ja jostain älyttömästä syystä en voi unohtaa sitä ja, voi nolo, tunnen syyllisyyttä sen tappamisesta. Tunnen itseni hölmöksi.

Vierailija
11/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä asuu vain niitä jopa yhdeksänsenttisiksi kasvavia varastohämähäkkejä. Pari pientä on ollut kylppärissä. Välillä aina jännittää, herääkö joku yö yhdeksänsenttinen hämähäkki kasvoilla.

Entisessä duunipaikassa oli niitä. Meinasi tulla 💩:t housuun aina kun sellaisen näki.