Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Roaccutan kuurista?

Vierailija
15.12.2022 |

Hei te joille määrätty Roaccutan kuuri niin että jokatoinen pv 1 ja jokatoinen pv 2 tablettia!Otatteko nuo kaksi tablettia samaan aikaan vai aamuin illoin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerralla ottaisin.

Mutta kun päälaella paistaa kalju kahden Roa kuurin jälkeen en kyllä voi suositella lääkettä... Hiukset siis meni heti aloittaessa huonokuntoisiksi mutta hiustenlähdön huomasin vasta toisen kuurin aikana.

Suvussa ei kaljuuntumista ja aina ennen minulla ollut tosi hyväkuntoiset ja paksut hiukset. Ihotautilääkärikään ei osannut sanoa syytä.

Vierailija
2/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerralla ottaisin.

Mutta kun päälaella paistaa kalju kahden Roa kuurin jälkeen en kyllä voi suositella lääkettä... Hiukset siis meni heti aloittaessa huonokuntoisiksi mutta hiustenlähdön huomasin vasta toisen kuurin aikana.

Suvussa ei kaljuuntumista ja aina ennen minulla ollut tosi hyväkuntoiset ja paksut hiukset. Ihotautilääkärikään ei osannut sanoa syytä.

Äläpäs pelottele. Olet yksi ihminen miljoonien joukossa. Sadat tuhannet tuota on kuitenkin käyttänyt ilman kaljun paistamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerralla ottaisin.

Miten niin ei osannut? Minulle kerrottiin jo 90-luvulla, että hiustenlähtöä voi esiintyä Roaccutanin käyttäjille. 

Googleta. 

Vierailija
5/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerralla ottaisin.

Miten niin ei osannut? Minulle kerrottiin jo 90-luvulla, että hiustenlähtöä voi esiintyä Roaccutanin käyttäjille. 

Googleta. 

Kun ei osannut niin ei osannut sanoa syytä. Oli itse määrännyt Roan minulle joten ehkä siksikin yritti vähätellä lääkkeen vaikutusta kun menin hiustenlähdön takia vastaanotolle. Eikä vuonna 2018 varoiteltu tästä, muistaakseni ei edes ole pakkausselosteessa mahdollisena sivuoireena.