Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotko koskaan kiitos seksin jälkeen

Vierailija
15.12.2022 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On kaksi asiaa mistä ei kiitetä.. Sakkolappu ja seksi

Vierailija
22/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin vuosia synnytysten jälkeen vaimon pillua kuinka tiukka ja ihana se on. Vaimolla on useita alatiesynnytyksiä. Kehuin siksikin kun tiedän, että naiset epäilevät pilluaan synnytysten jälkeen.  Sinänsä kehuin ihan asiastakin, koska synnytkset eivät vaikuttaneet vaimon pillun kokoon tai tiukkuuteen, eikä edes  pillun halukkuuteen. Itse asiassa olen kehunut vaimon pillua koko ikäni ja ihan syystäkin. 

Kun nuorena tavattiin, oli hänellä itsetunto huono, kun edellinen oli haukkunut frigidiksi, mikä ei todellakaan pitänyt paikkansa. Siitä totuin vahvistamaan hänen itsetuntoaan antamalla positiivista palautetta ja ymmärsi hän itsekin, kun orgasmit lähti käsistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan seksin eteen joutuu tekemään niin paljon töitä ja koko seksikin on työmaa kun lahna pitää tyydyttää. Sanotko itse pomollesi joka työpäivän jälkeen että kiitos kun sain taas olla töissä

Sinä vaikutat niin eroottiselta mieheltä, että onnistut jäädyttämään kuumaverisimmänkin naisen. Miten teet sen? Valitatko siinä rakastelun lomassakin?

Vierailija
24/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanon kiitos miehelleni kun antoi taas orgasmin.

Vierailija
25/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon: 'kiitos, ei kiitos..'

Vierailija
26/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kiitän N 60 v.

Vierailija
27/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kiitos ja tervetuloa uudestaan.

Vierailija
28/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. En ole kiittämätön moukka.

Minä oon ihan samaa mieltä ja kiitän hyvästä seksistä. Hirveesti tullut alapeukkuja enkä tosiaankaan ymmärrä miksi.

Kyllä minä kiitän naista aina esim ruuasta, kotitöistä ja tietenkin myös seksistä.

Kuuluu hyviin käytöstapoihin kiittää.

Vierailija
29/45 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viimeisestä, herkkupeppu Anneli.

Vierailija
30/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi, että oli kauppakeskuksessa tavannut nuoren kauniin naisen, joka oli ulkonäöllisesti selkeästi hänen yläpuolellaan. Nainen oli kuitenkin flirttaillut, ja he olivat päätyneet kaverini pakettiautoon kauppakeskuksen autohallissa. Siellä nainen oli ottanut suihin kuulemma erittäin himokkaasti ja taitavasti, minkä jälkeen kaverini oli kiittänyt naista ihanasta ja nautinnollisesta  yllätyksestä. Nainen oli vastannut jotain tyyliin, että kissa kiitoksella elää, ja antanut ymmärtää, että mieluummin ottaisi vaikka neljä viidenkympin seteliä kiitokseksi.

Vierailija
31/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitusta ja viinasta ei kiitellä!! Vanha suomalainen sanonta!

Vierailija
32/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti muuten helvetin typerältä kun minua kiitettiin seksistä.

Vierailija
33/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kättelen

Vierailija
34/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän aina, m48

Vierailija
35/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän selkäni ja pieraisen.

Vierailija
36/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitetä v.tusta ja viinasta, ei ainakaan ennenvanhaan.

Vierailija
37/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me olemme kumpikin joskus kiittäneet, sillä lailla hellästi tuuppaamalla "no kiitos..." Nämä sellaisessa tilanteessa, kun toinen osapuoli on halunnut oikein erityisesti toista helliä ja siinä on saattanut olla ihan iso "urakka" päästä finaaliin asti. Joskus niin on. 

Vierailija
38/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on harvemmin sanallisesti kiittänyt seksin jälkeen, mutta muuten on kyllä ollut kuin kiitollisena kehräävä kissä orgasminen jälkeen ja kun on kunnolla saanut kullia.  On seksin jälkeen lempeä ja kiitollinen. Toisinaan antanut tulisia suudelmia, jotka ovat tunnetta täynnään.  Se vaimon hyväolo tuntuu  vielä seuraavana päivänäkin. 

Vierailija
39/45 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle en sano, mutta muille kylläkin

Vierailija
40/45 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen seksistä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi