Sanotko koskaan kiitos seksin jälkeen
Kommentit (45)
Tottakai. En ole kiittämätön moukka.
Tietysti. Kuuluu hyviin tapoihin kiittää ruuasta, seurasta, kyydistä ja muistamisesta.
Sanon,pue päällesi niin minä tilaan sinulle taksin. Voit odotella sitä pihalla
Sanon tatille aina kiitos hakkaamisen jälkeen. Kumarran vielä.
Voi myös lähettää kaunikn kukkakimpun ja kiitoskortin, jossa lukee kiitos seksistä.
Kyllä. Heti kun palaan tajuihini.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tatille aina kiitos hakkaamisen jälkeen. Kumarran vielä.
Kumarratko tatti kourassa?
En todellakaan seksin eteen joutuu tekemään niin paljon töitä ja koko seksikin on työmaa kun lahna pitää tyydyttää. Sanotko itse pomollesi joka työpäivän jälkeen että kiitos kun sain taas olla töissä
Sanon jos nainen on toiminut kiittämisen arvoisesti
Taksi matka kotiin on riittävä kiitos. Muutenhan nainen saa virheellisen kuvitelman että haluaisin enemmän kuin yhden yön hänen kanssa
En tuntuu että oisin ostanut joltain jos kiittäisin.
Totta kai, aina halaan vaimoa kiitollisena ja hyväilen vielä pillun päältä nukkumaan käydessä. Jos on tuntunut poikkeuksellisen hyvältä, niin kerron senkin. Jos vaimolta tullut poikkeuksellisen voimakkaasti saatan todeta, että taisi tuntua hyvältä. Näin tehden seksillä on jatkuvuutta ja vaimollekin jää hyvä mieli haluta lisää. Tällä osoittaa rakkaalleen välittämistä ja rakkautta ja parisuhde voi hyvin vuosia.
En, paremminkin "oli mukavaa", "tuntui ihanalta" tmv.
(Paitsi jos olen ollut sidottuna ja joutunut erikseen pyytämään lupaa tulemiseen ja saanut sen, tuolloin se kuuluu asiaan)
Sanon. Esimerkiksi kun vaimoni on jo saanut orgasmin, mutta minä en, ja hän on vielä ottanut multa suihin loppuun asti. Tuolloin saatan sanoa, että "Se tuntui ihanalta, Kiitos rakas". Ja menee myös toisinpäin, ja minä saan kiitokset.
En