Oletko akateeminen, hoikka, kaunis, onnellinen nainen?
Halusin vaan sanoa, että onneksi olkoon.
t. kade
Kommentit (15)
10 vuoden opiskelun, 4 vuoden terapian ja 15 laihdutetun kilon jälkeen varmaankin kaikkia noita. Asioille voi itsekin tehdä jotain:)
Myös lähes 10 vuoden opiskelun ja 15 laihdutetun kilon jälkeen pidän oikeastaan itseäni juuri tuollaisena. :)
mielestäni olen ihan kaunis, pitkä, painoindeksi 24, ja onnellinen vaikka tietty vähän väsynyt vauvan kanssa
Mä olen akateeminen, pullea, tavallisen näköinen, ja täytyy kyllä sanoa, että ennen kaikkea onnellinen.
Tulinpa tyytyväiseksi tästä kysymyksestä. Se herätti taas ymmärtämään, miten onnekas olen. Toki vielä voisi olla pari kiloa pois (160 cm, 50 kg), mutta muuten kaikki kuvaukset pitävät paikkansa.
Onnellista elämää muillekin toivotellen!
ja kun tänään kävin kampaajalla, niin tuntuu ihan kauniiltakin, vaikka en muilta kysyttäessä varmaan ole. Onnellisuus ei varmaan ole kiinni koulutustasosta, vaan siitä että olen tyytyväinen ammatinvalintaani ja saanut mukavan työpaikan.
Varsinkaan onnellisuus ei ole mitenkään noista muista mainituista asioista riippuvainen. Kateellinen ei kenties ole kovin onnellinen?
välillä olin 10 kg laihdutettuani hoikkakin, mutta työ- ja vauvastressi on hoitanut monta kiloa takaisin. Ne suklaalla korvatut lounaat..
No, hoikaksi en itseäni miellä, bmi on 21. Ja tuota kauneuttakin maan vetovoima vetää puoleensa, kun ikää on jo liki 40 v. Kaikesta huolimatta ilmoittaudun joukkoon!
Mutta vielä onnellisempi olisin, jos saisin työpaikan.
Koulutukseni on kyllä kuitenkin juuri se minkä olen halunnutkin!
Ikää mulla 24 vuotta. Olen kyllä onnellinen ja iloinen ihminen, mutta AINA AINA AINA ihmisellä on omat murheensa kannettavanaan, tämän haluaisin kaikkien vähääkään kadehtivien muistavan.
Ja mun onneni ei kyllä koostu akateemisuudesta tai hoikkuudesta, vaan ennen kaikkea mun ihanasta perheestä.
Mutta on minullakin heikot hetkeni.