Todella herkästi/peräjälkeen laukeava nainen?
Oletko mahdollisesti tällainen tai onko koskaan tullut tällaista vastaan? Minulla on peräti kolme kappaletta. Yksi seurustelukumppani, yksi FWB ja yksi ex-vaimo. Hurjin tapaus oli tämä FWB, jolla ei tuntunut olevan ylärajaa orgasmien määrässä. Oli aika hurjaa menoa, kun oli tottunut aiempien kumppaneiden kanssa hyvällä kerralla kahteen orgasmiin, mutta tämä nainen sai kirjaimellisesti yli 20 kertaa, jos vain itse jaksoi. Se oli jotain ihan älytöntä. Kyseessä oli n. 40-vuotias nainen. Miinuksena ei tykännyt b-jutuista, mutta pystyi laukeamaan kuitenkin pelkkää anusta nuolemalla.
Toinen tapaus oli sitten n. 22-vuotias, joka niin ikään oli kova tulemaan. Erikoisena piirteenä oli sellainen naurua hiukan muistuttava ääntely aktin aikana. 10 kertaa ei ollut tälle tapaukselle temppu eikä mikään eikä asennolla ollut oikeastaan väliä. Piti b-jutuista ja sai myös sitä kautta melkoisen rajuja orgasmeja.
Ex-vaimo oli myös mielenkiintoinen tapaus. Kertoi ettei ollut aiemmissa suhteissa multiorgasminen. Hänen kanssaan sellainen 5 laukeamista oli normaalia. Tuli myös helpommin panemalla kuin nuolemalla, mikä teki hänestä aika uniikin. Piti b-jutuista, mutta ei saanut sitä kautta koskaan.
Entäs sitten minä? Laukean yhden kerran ja se on siinä. :D Vähän ehkä epäreilua, kun vertaa näihin tapauksiin.
Mutta näin jälkikäteen ajateltuna, seksi näiden tapausten kanssa oli loppujen lopuksi aika uuvuttavaa, paitsi ex-vaimon, jonka kanssa se oli aina kivaa. Nämä kaksi muuta orgasmiautomaattia olivat oikeasti "liian helppoja", ja koko seksistä jäi puuttumaan sellainen tietty "haaste" - saanko toisen laukeamaan? Se oli liian helppoa ja kävi tylsäksi muutamassa kuukaudessa.
Olisiko naisia kertomaan omista kokemuksistaan?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta useamman eri naisen multiorkutteluista luokkaa 10-20 orkkua per kierros, on veikeää menoa. Nainen on ihan naatti ilotulitusten jälkeen, että jää yleensä yhteen kertaan vrk.
Nuo sarja orkuttelut on aina onnistuneet vain yhdestä asennosta mukaelma lähetyssarnaajaa, jossa ei niinkään pumpata sisään ulos vaan kalu tyveä myöden sisällä ja siinä sitten rytmikkäitä hierovia pyöriviä rauhallisia liikkeitä.
Tällä tyylillä on orkkua pukannut sellaisillekin naisille, jotka eivät ole saaneet aiemmin orkkua aktissa, kait siinä sitten jotenkin stimuloi klitorista sopivasti? Näillä naisilla ei multiorkkuja ole lähtenyt, mutta ei se määrä tärkeää vaan laatu.
Tuo on se ainut tapa, jolla vaimoni sai aina lähärissä. Sai vain kerran, kovia pitkäkestosia orgasmeja. Mutta mistä minä oikeastaan tiedän saiko yhden vai kymmenen samaan putkeen. Tulkitsin ne yhdeksi isoksi. Hän itse koulutti ja pakotti minut tuohon tapaan, kietomalla aina jalat ympärilleni ja lukitsemalla minut syvälle sisään. Sen jälkeen hän vatkasi lantiota heiluttaen itse orgasminsa.
jep eräs tosin 40+ nainen synnyttämätön. tiukat pillunlihakset omaava nainen sai todella nopeasti nuolemalla klittaa orkut ja alkoi nauramaan orgasmin tullessa. koska olin silloin nuorempi tapaamisemme oli yhtä naurua paitsi kun yritti opetella ottamaan suihin niin mällin paiskautuessa kitapurjeeseen voimalla tulikin itku pitkästä ilosta.
onko sulle koskaan käynyt näin
No nyt ei kyllä mikään enää kelpaa. Vai että ei haastetta. Siinä on sulle haastetta että saatko mut sänkyyn.
T. Sarjaemätinorgasminainen
Hurjia noi teidän määrät. Meillä jää maksimissaan johonkin 7-8 orgasmiin ja sitten nainen ei kertakaikkiaan enää kykene seksiin. Hyvä kun jalat kantaa edes suihkuun.
Tuosta naurusta kun puhuitte, niin itsellä yksi oli että orgasmi toikin itkun. Hieman olin hämilläni, että mitä pahaa tein. Tilannetta käytiin läpi kuin kriisiä, ennenkö tajusin mistä on kyse.
t: 5
On kokemusta useamman eri naisen multiorkutteluista luokkaa 10-20 orkkua per kierros, on veikeää menoa. Nainen on ihan naatti ilotulitusten jälkeen, että jää yleensä yhteen kertaan vrk.
Nuo sarja orkuttelut on aina onnistuneet vain yhdestä asennosta mukaelma lähetyssarnaajaa, jossa ei niinkään pumpata sisään ulos vaan kalu tyveä myöden sisällä ja siinä sitten rytmikkäitä hierovia pyöriviä rauhallisia liikkeitä.
Tällä tyylillä on orkkua pukannut sellaisillekin naisille, jotka eivät ole saaneet aiemmin orkkua aktissa, kait siinä sitten jotenkin stimuloi klitorista sopivasti? Näillä naisilla ei multiorkkuja ole lähtenyt, mutta ei se määrä tärkeää vaan laatu.