Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kollegat puhuvat minusta näin?

Vierailija
15.12.2022 |

Esim. Jos tehdään samassa tilassa töitä, saattavat keskustella, "miten Pirjolla on töitä ", vaikka olisin samassa tilassa heidän kanssaan. Tai vaikka puhua siitä, että "Pirjo on tuolla tekemässä asiaa x". Mitä tällä yritetään hakea? Rajata mulle, että olen vähän ulkopuolinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kohtelias tapa keskustella henkilöstä. Olisiko "tuo nutturapää tekee kirjallisia töitä"  sitten parempi?

Vierailija
2/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimesi on Pirjo niin kuulostaa ihan normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä käytän juuri tuollaista tapaa puhua työkaverista silloin, kun haluan kiinnittää hänen huomionsa keskusteltavaan asiaan. Jokainen yleensä havahtuu omista asioistaan, kun kuulee nimensä.

Vierailija
4/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä käytän juuri tuollaista tapaa puhua työkaverista silloin, kun haluan kiinnittää hänen huomionsa keskusteltavaan asiaan. Jokainen yleensä havahtuu omista asioistaan, kun kuulee nimensä.

Saatan seistä heidän vieressään ja alkavat puhua "Pirjo teki eilen sitä tätä tota" kuin olisin joku esine.

Vierailija
5/5 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoo herättää huomion, niin voi myös puhutella suoraan, sen sijaan, että keskustelee sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi