Rukoilkaa varsan puolesta! Apua
Hevoseni varsa huonossa kunnossa. Kaikkea hoitoa yritetty, ei vaan vieläkään tunnu piristyvän. Pyydän teitä, rukoilkaa sen puolesta <3
Kommentit (42)
Kuten Psalmissa sanotaan: Ihmistä ja eläintä Sinä Herra autat!
Jeesuksen nimessä pyydän apua varsan tilanteeseen. Kiitos Jeesus, että näet hädän. Siunaa Ap:tä ja hänen eläimiään.
Sitku kuukahtaa niin voin ostaa sen lihan
Crom, nosta tuo hevonen vielä kilvoittelemaan arojen kuninkuudesta. Jos et nosta... aikansa on tullut!
Vierailija kirjoitti:
Se mitään auta. Haloo.
Jumalalle on kaikki mahdollista. Hänhän on luonut hevosenkin.
Voin minäkin rukoilla.
Muistan kun lapsena rukoilin pienen vasikan puolesta.
Rukoilen, että siitä ja hevosestasi tehdään maittavaa metukkaa.
Ota vastaan itsekin voitelu Jeesuksen nimessä.
Jeesus auta pollee - kipeenä kuuluu ollee
varsa pystyyn auta - pelastuihan se Vaajakoskenkin nauta
pieni ylös saata - siunaa myös Ukrainan maata...
Vierailija kirjoitti:
Rukoilen, että siitä ja hevosestasi tehdään maittavaa metukkaa.
😋😋
Minunko rukoilu siihen vaikuttaa?
kerroin juuri mantralla suurelle lentävälle spagettimonsterille Ehkä hän satuolentona kuuli ajatukseni ja ryöntää mentaaliseksi avuksi
Vierailija kirjoitti:
Minunko rukoilu siihen vaikuttaa?
Kokeile toki!
Minä rukoilin ukrainalaisten puolesta ja siellä ei nyt ole ollenkaan niin vaikeaa kuin ilman rukoustani.
Vierailija kirjoitti:
Ota vastaan itsekin voitelu Jeesuksen nimessä.
En ota ellei sitä tehdä vegaanisella voiteella.
Vierailija kirjoitti:
Crom, nosta tuo hevonen vielä kilvoittelemaan arojen kuninkuudesta. Jos et nosta... aikansa on tullut!
Kilvoittelu tarkoittaa itsensä jalostamista pis syntisestä elämästä. Ei pikku varsa eikä isokaan synnistä tiedä, ihmiset vaan.
Voi perkele! Jonkun varsan puolestako tässä nyt pitäisi Jumalaa vaivata?! Rukoiliko yksikään Minun, ihmisen puolesta, kun aikoinaan kerroin tänne minulla olevan hyvin vaikeaa? Ette rukoilleet vaan päätänne auoitte!!!
Siksi en minäkään tuon varsan puolesta rukoile. Vähempiarvoinen se on kuin kurjin ihminen. Ei se ole syntiä tehnyt, mutta ei sillä ole myöskään sieluakaan. Eläköön jos elää, tai kuolkoon jos se on se kohtalo.
Heppavauva on tänään ajatuksissani. 💕
Joo rukoilen parasta pikku hepparaukalle! <3