Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LIHAVAT; KÄSI SYDÄMMELLE! Inhoatteko tällaisia ihmisiä:

Vierailija
11.11.2006 |

Hyvällä itsekurilla varustettuja, energisiä, iloisia ja sporttisia tyyppejä, jotka jaksavat urheilla päivittäin, tykkäävät syödä terveellisesti ja jotka eivät ikinä ole kärsineet paino-ongelmista; tyyppejä, joilla on upea vartalo, nätit kasvot ja loistava iho, tyyppejä jotka ovat päässet elämässä pitkälle. Inhoatteko sydämmenne pohjasta tällaisia ihmisiä, te ylipainoiset?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en inhoa, kukin tyylillään

Vierailija
2/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin itsekin olla tuollainen ihminen jos saisin mielenterveyteni kuntoon... Ainakin haluaisin kovasti olla tuollainen ihminen, olisin varmasti onnellisempi kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kunnioitan, arvostan, ihailen heitä

Vierailija
4/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ten mollaamisen. Miksiköhän?

Vierailija
5/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhoisin, kadehtisin ehkä...

Mut eiköhän moni normaalipainoinenkin niin tekis, miksi vaan lihavat?

Vierailija
6/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan onnellinen juuri näin.

Vierailija
7/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisensa huomioon ottavia, ystävällisiä, iloisia.

Vierailija
8/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa vaan ihailen ja pyrin kaikin keinoin samaan!

Vielä +10kg raskausajan taakkaa. Olen iloinen ja sporttinen kun käyn salilla 4 krt viikko ja syön terveellisesti!

Joku päivä huomaan olevani kuvailemasi kaltainen...

Vierailija
9/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap selvittää pointtiasi, vai oliko se vain v*****lu?

Vierailija
10/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useammin kuin kerran saanut tuta kuinka etenkin ylipainoiset ihmiset eivät kertakaikkiaan kestä seuraani, saatikka halua olla ystäviä kanssani. Luulen että se johtuu osaksi suomalaisesta mentaliteetista, jossa inhotaan kaikkia pirteitä, positiivisia ja energisiä ihmisiä. Kaikkienhan pitäsi aina olla pikkasen maassa jostakin ja sellaisia joilla oikeesti menee hyvin, ei siedetä, koska tässä maassa kellään EI SAA mennä hyvin!

Vierailija
11/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyvännäköisiä. Ja oikeasti ovat ihan tyhjiä tynnyreitä, nukkuneet yläasteen äikäntunnit ja sen jälkeen ei mitään kunnon kouluja ole käyneet...

t. Käsi sydämellä, yksi M-riittää...

Vierailija
12/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse dieetannut ja urheillut pakonomaisesti 15 vuotta elämästäni. En ollut onnellinen vaikka olin ulkoisesti kaunis, enkä ole nytkään. Silti, jos joku osaa olla onnellinen, se ei ole minulta pois, vaan olen iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
13/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kuinka suomalaiset aina mollaa itseään tai siis paremminkin toisiaan. Itsehän ollaan aina se, joka on maailman sosiaalisin, ihanin, älykkäin, ystävällisin jne. Töissä on pyörinyt nyt muutaman viikon eripuolilta euroopaa olevia työkavereita ja kiitos on tullut nimenomaan siitä, kuinka suomalaiset ovat ystävällisiä, kohteliaita ja avuliaita.

Liekö tuokin vain sinun kuvitelmaa ja harhaa, että pitää olla muka aina pikkasen maassa. Oletko itse sellainen, vai?

Vierailija:

ja useammin kuin kerran saanut tuta kuinka etenkin ylipainoiset ihmiset eivät kertakaikkiaan kestä seuraani, saatikka halua olla ystäviä kanssani. Luulen että se johtuu osaksi suomalaisesta mentaliteetista, jossa inhotaan kaikkia pirteitä, positiivisia ja energisiä ihmisiä. Kaikkienhan pitäsi aina olla pikkasen maassa jostakin ja sellaisia joilla oikeesti menee hyvin, ei siedetä, koska tässä maassa kellään EI SAA mennä hyvin!

Vierailija
14/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!!

En ajattele heistä mitään sen kummempaa. En mä mieti, että ai vitsi kun toi on laiha ati tumma tai vaalee tai pitkä tai lyhyt tai lihava tai rillipää tai..... Meitä nyt vaan on niin paljon erilaisia.

Mä en käsitä tälläsiä ketjuja!

Vierailija
15/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin ylipainoinen, olen silti päässyt elämässäni eteenpäin, mm. opiskellut ja perhe-asiat ovat hyvin ja ystäviä riittää. Olen ihmisenä paljossa juuri mainitsemasi kaltainen iloinen, energinen ja touhukas, vaikka en ulkoisesti kriteerejäsi täytäkään. Ystävinäni on kaikenlaisia, ikäisiä ja kokoisia ihmisiä jotka ovat erilaisissa elämän tilanteissa, eikä ylipainoni ole koskaan haitannut suhteitani ystäviini ja läheisiini. Ylipaino ei määrittele arvoani ihmisenä, enkä minäkään luokittele ihmisiä paino-indeksin mukaan.

Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, ehkä sinunkin kannattaisi etsiä syvenpiä arvoja kuin ihmisten ulkonäkö.

Vierailija
16/16 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköön katsomatta.

Tosin minulla on ylipainoa vain 1 kilo. Mutten kyllä lihavempanakaan inhonnut ihmisiä ulkonäön perusteella. Ehkä siksi, etten koskaan ole, painoon katsomatta, tavannut itseäni rumempaa ihmistä.