Onko tämä mieheltä pinnallista vai ei?
Asun pienessä mutta uudessa vuokra-asunnossa. Oikein hieno. Nyt olisi tarkoituksena sisustaa se luksus huonekaluilla. En itse tarvitse kovin kummoista, mutta satunnaisten yhden illan juttujen takia ja vieraiden takia sisustan. Myös silloin tällöin kun maksan seksistä, kutsun naisen mieluiten kotiini. Kodin pitää olla aina erittäin siisti. Niin minulle jo lapsena opetettiin.
Kommentit (8)
Niin että mikä oli ongelma? Jos et uskalla sisustaa kämppää mieleiseksesi, niin kenen mielipide on se joka eniten painaa? Niiden h***ien?
Sä mitään naista kämpilles saa jos sisustuksesta tulee noin paljon huolia. Et edes sitä maksullista.
Vierailija kirjoitti:
Niin että mikä oli ongelma? Jos et uskalla sisustaa kämppää mieleiseksesi, niin kenen mielipide on se joka eniten painaa? Niiden h***ien?
Siis niiden huo*en takia minä kämppääni sisustankin tyylikkääksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sä mitään naista kämpilles saa jos sisustuksesta tulee noin paljon huolia. Et edes sitä maksullista.
On niitä käynyt995 monia. Maksullisia ja ei maksullisia.
mitä siihen sinulla kuuluu ja paljonko se maksaa?
Vierailija kirjoitti:
mitä siihen sinulla kuuluu ja paljonko se maksaa?
Jotain 10 000 menee. Siis sisustukseen.
-ap
Kuulostaa siltä, että sinulle on hyvin tärkeää itsestäsi ulospäin luotu mielikuva ja olet valmis sen vuoksi näkemään vaivaa, jota et muuten näkisi. Kai se pinnallisuudesta kertoo, tai jonkinsortin epävarmuudesta. Kivan kämpän saa sisustettua myös halvemmalla, joten jos tarve on vielä design-huonekaluille, niin taidat myös arvostaa rahaa paljon.
Kaikkihan kuitenkin tykkäävät siististä ja tyylikkäästä kodista?