Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmiset haluaa tehdä hyväntekeväisyyttä, niin mikset äänestäisi siis vasemmistoliittoa?

Vierailija
13.12.2022 |

Ja näin auttaisi köyhiä suomessa? Minä ainakin äänestän ja hyvällä omalla tunnolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmoja Naton kannattajia vasemmistoliitossa? Ellei ole, en äänestä jos eduskunnan hyväksyntä-äänestys menee yli vaalien.

Vierailija
2/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kannatan natoa ja äänestän vasemmistoliittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk. Punakaartin jakojäännökset ja suomalaisia paljon tappaneen punadesantti Toivo Antikaisen aatteen ja hengenheimolaiset.

Vierailija
4/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että se on hiton tehoton tapa tehdä hyväntekeväisyyttä. Kylvää fyrkkaa Lin kavereille? Joiden pitää googlettaa, mikä on valtiosihteeri ja mitä se tekee? Ei. Järjestöille voin lahjoittaa.

Kaikki kaverit isopalkkaisiin hommiin, ei mitään kuvaa elinkeinoelämästä tai verotuksesta kiusaavat vassareissa. Persut ovat hiton paljon kokkareita vasemmistolaisempia, sitä voisi miettiä ehkä. Liike Nyt on liian pieni ja sidoksissa yhteen henkilöön.  Eli joo, vassarit voivat työllistää omiaan johonkin jonninjoutavaan, mutta eivät muita. Vihreät ovat kyllä vielä enemmän kujalla kuin vassarit. 

Ennemmin laitan fyrkat vaikka Pelastusarmeijan joulukeräykseen. Niistä voi silloin olla oikeasti hyötyä esim. vähävaraisille lapsiperheille.

Äänestäminen ei ole eikä sen pidä olla hyväntekeväisyyttä, vaan rationaalinen valinta. Ja kun se on rationaalinen, voi toimia myös vastoin muotia. 

Vierailija
5/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolla on oma mottokin eli "Minun on minun ja sinun on minun".

Vierailija
6/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muiden rahoilla voi tehdä hyväntekeväisyyttä. Se on sosialismia se.

Vierailija
7/7 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet Vasemmistoliiton eduskuntaryhmästä äänesti Naton puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä