Jotta pärjää minun kanssa, miehen pitää olla tosi älykäs ja tosi v t ttumainen
Kommentit (40)
Miksi lähteä haaskalle, kun ei ole hyeena? Sellaisenhan tuo naikkonen haluaisi.
Älykäs on veemäinen niin hienovaraisesti, että tyhmempi ei sitä huomaa. Riittääkö sinulla älli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse RÄVÄKK8Ä ja oman arvonsa tunteva nainen, joka tietää mitä haluaa ja jolta löytyy vankka mielipide asiaan kuin asiaan?
En. Mutta erittäin vtt um ainen ja erittäin älykäs mies minut tuntemaan itseni maadoittuneeksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet hankala ja veemäinen, ja saat viettää elämäsi yksin.
Olen hankala ja veemäinen. Tällä hetkellä olen löytänyt älykkäähkön ja semiveemäisen pitkäaikaiskumppanin.
Haluaisin kuitenkin kääntää vitosvaihteelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut mennä terapiaan hoitamaan luonnevikkasi, kun et kuulosta kovin aikuiselta tunne-elämältäsi? Kenenkään ei tarvitse alentua tasollesi ruokkiakseen sinun pitkästyttävää luonnevammaa saatika sietää tuollaista energiavampyyria.
Hassu. Juuri SIKSI etsinkin kyseisillä ominaisuuksilla varustettua miestä, etten energiavamppaa ketään, vaan yhteiselomme on yhtä ihanaa lemmekästä miekkatanssia.
Ap
Hyi ...tana. Menin tietämättäni tuollaisen kanssa naimisiin. Muuttui inhottavammaksi koko ajan. Kuka tuollaista kilpaveetuilua jaksaa? Vapautin tehtävästään, kun ei muu auttanut. Se ehti karkottaa kaikki omat kaverinsakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut mennä terapiaan hoitamaan luonnevikkasi, kun et kuulosta kovin aikuiselta tunne-elämältäsi? Kenenkään ei tarvitse alentua tasollesi ruokkiakseen sinun pitkästyttävää luonnevammaa saatika sietää tuollaista energiavampyyria.
Hassu. Juuri SIKSI etsinkin kyseisillä ominaisuuksilla varustettua miestä, etten energiavamppaa ketään, vaan yhteiselomme on yhtä ihanaa lemmekästä miekkatanssia.
Ap
Hyi ...tana. Menin tietämättäni tuollaisen kanssa naimisiin. Muuttui inhottavammaksi koko ajan. Kuka tuollaista kilpaveetuilua jaksaa? Vapautin tehtävästään, kun ei muu auttanut. Se ehti karkottaa kaikki omat kaverinsakin.
Ei vaan jaksanut kaltaistasi jeesmiestä, jolla on leegio Makeja, Kekejä ja Alekseja "kamuina".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei vaan jaksanut kaltaistasi jeesmiestä, jolla on leegio Makeja, Kekejä ja Alekseja "kamuina".
Ap
Olen nainen ja menin miehen kanssa naimisiin. Vuosia olin jostain syystä alakynnessä, ja ihmettelin tällaista epätasapainoista parisuhdedynamiikan tarvetta. Jatkuvaa miekkailua. En ole itsekään flegmaattinen, mutta joku tarve sillä miehellä oli paremmuuttaan todistella koko ajan. Syy kyllä löytyi sitten lapsuuden kokemuksistaan. Lopulta en voinut muuta kuin halveksua häntä ja naurettavaa käytöstään, ja heitin ulos. Elämä parani heti.
Vähän epäilen tuota suhdetta. Kyllä se on sisäinen rauha, kun on jonkun ihmisen kanssa. On hyvä olla.
Jatkuva miekkailu ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilen tuota suhdetta. Kyllä se on sisäinen rauha, kun on jonkun ihmisen kanssa. On hyvä olla.
Jatkuva miekkailu ei ole sitä.
Toiset löytää rauhan miekkailusta. Anna toisten olla mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva miekkailu ei ole sitä.Toiset löytää rauhan miekkailusta. Anna toisten olla mitä ovat.
Muuta Saksaan. Siellä niitä nokkelia besserwissereitä on, kuuluu mentaliteettiin. Iltaisin huomaat leuat hellänä jängänneesi koko päivän kaikenmaailman Klugscheißereitten kanssa, jotka vaativat nasevaa vastausta heti. Huomaat olevasi elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet hankala ja veemäinen, ja saat viettää elämäsi yksin.
Olen hankala ja veemäinen. Tällä hetkellä olen löytänyt älykkäähkön ja semiveemäisen pitkäaikaiskumppanin.
Haluaisin kuitenkin kääntää vitosvaihteelle.
Ap
Mikä trendi tääkin taas on? Läheisriippuvainen ja sitoutumiskammoinen nostaa tilaansa jalustalle. Sä et oo terve. Noiden kahden lisäksi taustalta voi löytyä maanis-depressiota. Jos satut saamaan sokeripapan jota näillä näkymin haetaan käytä saatu raha Better Help terapiaan. Painota hakevasi noihin kolmeen erikoistunutta terapeuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva miekkailu ei ole sitä.Toiset löytää rauhan miekkailusta. Anna toisten olla mitä ovat.
Muuta Saksaan. Siellä niitä nokkelia besserwissereitä on, kuuluu mentaliteettiin. Iltaisin huomaat leuat hellänä jängänneesi koko päivän kaikenmaailman Klugscheißereitten kanssa, jotka vaativat nasevaa vastausta heti. Huomaat olevasi elossa.
Olen elossa, olen naseva, nautin miekkailusta ja rauhasta. Ymmärrän myös, että ihmiset ovat erilaisia eikä minun tapani ole ainoa oikea.
Enkä ole ap.
Ensimmäinen tyttöystävä oli hieman hankala. Sittemmin olen tavannut oikeasti ihan mukavia ja kivoja naisia, ja oivallus ettei seksiä saadakseen tarvitse sietää paskaa oli kyllä käänteentekevä. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi v-ttumaisen ihmisen kumppanikseen?
Älykkäästä en tiedä, mutta viisas ymmärtää, että jos on tarve olla v-ttumainen kumppanilleen niin piuhat ei mene oikein. Viisas hakee silloin apua.
Kuulostaa raskaalta ihmismieleltä, jos hänen kanssaan pitää "pärjätä".
Epävarmuutta ja epäonnistumisen pelkoa ei tarvitse peittää olemalla kurja muille.
Kuka puhuu ja kenestä siis