Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko rakastua työttömään mieheen?

Vierailija
12.12.2022 |

Absolutisti. Säästöjä n. 20'000 + irtaimisto n. 4'000.

Kuinka monta viikkoa antaisit miehelle löytää työpaikan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa. Muuten haiskahtaa elämäntapatyöttömältä. Itse juon viinejä, joten absolutismi olisi ongelma. N43

Vierailija
2/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi, pidän pummeina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työtön

Vierailija
4/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työttömiä miehiä. Pitää olla korkeasti koulutettu ja vakituinen työ. Miksi ottaisin työttömän, kun voin aina saada hyvän miehen?

Vierailija
5/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ei nyt ihan vuosia ole työttömänä ollut.

Vierailija
6/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ahkera ja toimelias, positiivinen ja eteenpäinkatsova, - väliaikainen työttömyys on ymmärrettävää.

Vierailija
7/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut rakastunut työttömään.

Vierailija
8/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja raha ei suinkaan ole kaikki kenessäkään ihmisessä. Työttömyys voi olla myös ohimenevä elämänvaihe.

Mieheni oli työtön, kun tapasimme ja rakastuimme. Nyt on töissä ja ihan yhtä hyvä mies on, silloin ja nyt.

Vierailija
10/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ahkera ja toimelias, positiivinen ja eteenpäinkatsova, - väliaikainen työttömyys on ymmärrettävää.

Olen ahkera ja toimelias, kuhan pääsen vauhtiin. Aloittaminen on vaikeaa, mutta kun saa aloitettua, niin sitten ei tee mieli lopettaa, ennen kuin tulee valmista. Olen positiivinen. En ylipositiivinen kuitenkaan. Olen ansiosidonnaisella, joten tämän jälkeen sitten takaisin toimistohommiin. AP

Vierailija
11/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastun niin rakastun ihmiseen enkä statukseen, joten voisin. Aviomieheni kanssa olimme molemmat köyhiä opiskelijoita, kun tapasimme. Ei ollut sekään ongelma.

Vierailija
12/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut työtön suurimman osan aikuisiästäni, joten voisin. Ei haittaa. Oikeasti kuuluisin eläkkeelle mielenterveysongelmien takia, mutta... Olen ollut rakastunut mieheen, jolla oli samantyppisiä mt-haasteita kuin itselläni eikä ollut työelämässä. Oli kuitenkin muuten arjessa toimelias ihminen, kuten minäkin ja minusta meillä oli tosi kivaa sen minkä oli. Kai ne molempien pällivaivat kumminkin oli syy eroon... Vahvasti lääkityn kanssa en varmaan innostuis, koska olen itse seksihullu ja tosiaan muutenkin aktiivinen ihminen. Työelämään vaan en sopeudu. Tai mun pitäis ehkä olla jonkinlainen yrittäjä, mutta sitten taas kaaottisuuteni...

Vierailija
13/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan työttömiä miehiä. Pitää olla korkeasti koulutettu ja vakituinen työ. Miksi ottaisin työttömän, kun voin aina saada hyvän miehen?

Jättäkää tällaiset emäsiat!

Vierailija
14/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain työtön nainen voi olla työttömän miehen kanssa. Työssäkäyvä mies voi kuitenkin olla työttömän naisen kanssa. Työssäkäyvälle naiselle ne omat rahat on senverran tärkeät ettei ala miehen hyväksi niitä lapioimaan ja mieluusti mies saisi tienata vähän enemmän, jotta voi panostaa kuitenkin naiseen.

Vierailija
15/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on yliarvostettua. Itsekin nostan tukia ja teen osa-aikatöitä niin on vapaa-aikaa harrastuksille ja matkailuun. Mielellään mies saisi olla samassa tilanteessa,ni voidaan yhdessä nauttia elämästå. Mitä nyt suotta kokoaikatyöllä lyhyttä elämää työllä täyttämään.

Vierailija
16/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ollut työtön suurimman osan aikuisiästäni, joten voisin. Ei haittaa. Oikeasti kuuluisin eläkkeelle mielenterveysongelmien takia, mutta... Olen ollut rakastunut mieheen, jolla oli samantyppisiä mt-haasteita kuin itselläni eikä ollut työelämässä. Oli kuitenkin muuten arjessa toimelias ihminen, kuten minäkin ja minusta meillä oli tosi kivaa sen minkä oli. Kai ne molempien pällivaivat kumminkin oli syy eroon... Vahvasti lääkityn kanssa en varmaan innostuis, koska olen itse seksihullu ja tosiaan muutenkin aktiivinen ihminen. Työelämään vaan en sopeudu. Tai mun pitäis ehkä olla jonkinlainen yrittäjä, mutta sitten taas kaaottisuuteni...

Tuutko mun luo paneen? Oon työtön mut nostan 100 e ansiosidonnaista/pv. Tilataan hyvää safkaa, katsellaan leffoja, saunotaan ja pannaan?

Vierailija
17/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ on yliarvostettua. Itsekin nostan tukia ja teen osa-aikatöitä niin on vapaa-aikaa harrastuksille ja matkailuun. Mielellään mies saisi olla samassa tilanteessa,ni voidaan yhdessä nauttia elämästå. Mitä nyt suotta kokoaikatyöllä lyhyttä elämää työllä täyttämään.

Tämä juuri. Itse en ole edes yrittänyt työllistyä nyt ansiosidonnaisella. Uusi vuosi ja puolet tammikuusta vietän Japanissa. Tuntuu, että on saanut kamalasti aikaan, kun ei ole ollut töitä tänä aikana. AP

Vierailija
18/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin miehen muista ominaisuuksista.

Vierailija
19/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos ei nyt ihan vuosia ole työttömänä ollut.

Ainahan voi valehdella työttömyyden pituutta.

Vierailija
20/22 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaiseen joka heittelee jotain ' merkkejä isojen lukujen sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän