Kukaan ottanut samanaikaisesti korona- ja influenssarokotetta?
Kommentit (27)
Kyllä mä olen ottanut kaksi kertaa korona- ja influenssarokotukseen samaan aikaan. Näinhän ainakin Helsingissä suositellaankin. Toinen toiseenja toinen toiseen käsivarteen. Ei oireita.
Vierailija kirjoitti:
Annetaanko niitä muka samalla kerralla?
No annetaan.
Ei tullut oireita, marraskuussa otin.
Loppuviikosta on aika, sitten tiedän paremmin. Ja molemmat tulen saamaan.
Minä kävin tänään. Koronakättä vähän jomottaa, influenssakäsi tuntuu normaalilta.
Molemmat pistoskohdat vuorokauden verran arat, koronapiikin kohdalla vähän turvotusta pari päivää ja rokotusta seuraavana päivänä oli flunssainen ja väsynyt olo.
Meillä otettiin molemmat samalla kertaa. Influenssarokotteet ostettiin itse kun se on vaan vanhoille ja riskiryhmäläisille ilmainen. Ei mitään oireita, nyt kaksi viikkoa kulunut.
Otin. Tuli käsi kipeäksi ja muutaman päivän oli lämpöilyä, näin yleensä rokotuksista, että en lähtenyt näitä normaaleja sivuvaikutuksia raportoimaan muualle kuin tänne.
Olen saanut molemmat rokotteet samalla kertaa, koronarokote oli 4. annos. Ei mitään oireita, ikä 71 v.
Pistoskohta koronakädessä kipeä päivän ajan ja influenssarokotteesta tuli pikkuista nuhaa pari päivää.
Jep. Vanhempani ottivat molemmat yhtä aikaa nyt ihan vähän aika sitten. Ei tullu oireita, ku käsi vähän kipee.
Kyllä teitä nyt kuritetaan, kun hengissä ette millään voi pysyä vähemmälläkin rokottamisella.
En ole koskaan ottanut ensimmäistäkään influenssarokotetta. Koronarokotteita otin kaksi ja en ota enempää. Olen sairastanut molemmat taudit ja sairastan jos sairastan uudestaankin, mutta enimmäkseen koen itseni terveeksi ja vahvaksi, sairastun harvoin mihinkään.
Nuhainen olo oli reilun viikon verran, muuten ei tullut oireita. Ei edes käsi kipeäksi.
Molemmat vanhempani. Ei tullut oireita. Toisella 4. ja toisella 5. koronarokotus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teitä nyt kuritetaan, kun hengissä ette millään voi pysyä vähemmälläkin rokottamisella.
En ole koskaan ottanut ensimmäistäkään influenssarokotetta. Koronarokotteita otin kaksi ja en ota enempää. Olen sairastanut molemmat taudit ja sairastan jos sairastan uudestaankin, mutta enimmäkseen koen itseni terveeksi ja vahvaksi, sairastun harvoin mihinkään.
No minulla on niin pskat keuhkot, että yritän välttää sairauksia. Saan helposti keuhkokuumeen ja sekin on ikävä sairastettava, kun siitä toipuu niin huonosti. Keuhkokuumerokotekaan ei suojaa kaikelta, huomattu on.
Samalla kertaa influenssa ja viides korona tehoste.
Ei mitään oireita.
Eläkeläinen 65v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on niin pskat keuhkot, että yritän välttää sairauksia. Saan helposti keuhkokuumeen ja sekin on ikävä sairastettava, kun siitä toipuu niin huonosti. Keuhkokuumerokotekaan ei suojaa kaikelta, huomattu on.
Minullakin on melko paskat keuhkot, mutta ei korona tehnyt niistä yhtään paskempia. Olen toipunut täysin.
Talviaika on aina kurjaa. Kuiva hengitysilma ei sovi minulle yhtään ja siitä tulee oireita. Kurkku kipeytyy, nenästä voi vuotaa verta, nenä on aina tukossa jaulkoilmassa voi tulla verenmakua suuhun pakkasella, kun hengästyy. Ulkoilla ei voi paikassa, jossa tulisijat pilaavat ilmaa, liikenteen saasteet häiritsevät ja autojen pakokaasut. Keväällä sitten taas siitepölyt, koirien ulosteet, kissaihmiset samassa kulkuneuvossa, nastarenkaista syntynyt pöly ja pesemättömät kadut. Parempi olisi asua jossain lämpimässä ja ei saastuneessa maassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai keukokuumerokotteen,ei auttanut,sai muutaman kuukauden kuluttua keuhkokuumeen.
Annetaanko niitä muka samalla kerralla?