Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kavereiden kanssa dokailu

Veeruska
12.12.2022 |

Okei on vähän kulunut aihe mutta kokeillaan silti:

Mies käy töissä ja minä olen kahden lapsen kanssa kotona. Miehellä jatkuvasti rahat loppu ja sitten minä kustannan kaiken. Tämä siis taustatarinana.

Nyt sitten viikonloppuna kaverit pyysi radalle ja jostain kumman syystä tililtä löytyikin sitten rahaa 40e millä lähteä. Hän lähti vaikka ilmoitin että moraalisesti on väärin käyttää viimeiset rahat bisseen kun ne voisi käyttää vaikka vaippoihin. Tästä saatiin aika kova riita aikaiseksi mitä käytiin illan mittaan läpi wa-viesteillä.

Aamulla oli kyllä todella nöyrä ja pahoitteli ja jopa lähti hakemaan kaupasta niitä vaippoja... mutta silti mua vetuttaa tollanen loiseilu että veri ei meinaa kiertää päässä.

Mites arvon lukijani ootte mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghjye kugeec 👹

Vierailija
2/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin että sinä dokailet miehen kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokailetko miehen kavereiden kanssa? Ei ihme jos vtuttaa.

Vierailija
4/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta pitäisi olla mieltä? Sinä olet tyhmä tossukka, kun katselet tuollaista ja maksat. Itse en katsoisi päivääkään tuollaista vapaamatkustajajuoppoa.

Vierailija
5/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään älä suostu siihen että yksin maksat kaiken. Jos tilanne on noin, niin yksinhuoltajana jo pärjää paremmin. Eipähän ole mieslasta elätettävänä.

Yhteinen taloustili nyt ensi alkuun, vai miten ne miehen rahat voi koko ajan olla loppu? Mihin ne menee? Pelaamiseen? Juomiseen? 

Vierailija
6/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun luin uudestaan tuon otsikon niin sellainen kuvahan siitä syntyy että minä dokailisin Miehen kavereiden kanssa. No selvennettäköön vielä et EN DOKAILE miehen kavereiden kanssa 😅

Vierailija
7/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä jonkun 40 euron käyttäminen kaverien näkemiseen ei voi olla niin iso juttu. Kun kerran niihin vaippoihinkin selvästi sittenkin oli rahaa, kun ne kaupasta seuraavana aamuna haki.

Teidän suhde ei muuten kyllä vaikuta kovin hyvältä. Ainakin teidän varmasti täytyisi sopia tarkemmin rahankäytöstä. Mutta ei se niinkään voi mennä, että mies ei saa mennä ikinä minnekään ja käyttää yhtään rahaa omiin menoihinsa, kun kerran töissäkin käy ja tienaa. 

Vierailija
8/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihh,hohh,hoijaa.....

Vierailija
9/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta pitäisi olla mieltä? Sinä olet tyhmä tossukka, kun katselet tuollaista ja maksat. Itse en katsoisi päivääkään tuollaista vapaamatkustajajuoppoa.

Ei tuosta aloituksesta minusta käy ilmi, että olisi juoppo. Kyllä ihan tavalliset kunnolliset miehet voi käydä kavereidensa kanssa pubissa muutamalla myös. Itse olen miestäni ihan siihen rohkaissut, että älä katkaise kaikkia vanhoja kaveruuksia vaikka on nyt lapsia. He on tottunut tapaamaan pubeissa. Eikä ole mitään juoppoja silti.

Vierailija
10/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies juoksee jatkuvasti dokaamassa, kun teillä on pieni lapsi kotona??

Vierailija
11/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ratkaisu ero. Älä katsele liian kauan. Pilaat oman elämäsi ja lastesi ,jotka saavat irvikuvan elämästä.

Vierailija
12/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 40 eurolla saa paljoa ollenkaan bisseä.

Vierailija
13/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teidän perustaa joku yhteinen taloustili näitä ostoksia varten?

Vierailija
14/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään älä suostu siihen että yksin maksat kaiken. Jos tilanne on noin, niin yksinhuoltajana jo pärjää paremmin. Eipähän ole mieslasta elätettävänä.

Yhteinen taloustili nyt ensi alkuun, vai miten ne miehen rahat voi koko ajan olla loppu? Mihin ne menee? Pelaamiseen? Juomiseen? 

Tupakkaa ja maksullisiin ämmiin myös.

Vierailija
15/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhää menoa.

Vierailija
16/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miten voi olla... Mies käy töissä ja aina rahat loppu ja sinä olet kotona ja sinulla on rahaa!? Oletko yhtään perillä mihin miehesi rahat menee, jos ne ei mene perheen elatukseen? Se, jos joku on huolestuttavaa.

Vierailija
17/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmetyttää myös tuo, että kahden lapsen kotonaolevalla äidillä on varaa maksaa kaikki perheen kustannukset, ja työssäkäyvällä isällä ei mitään

Vierailija
18/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on moraalisesti väärin mennä silloin katsomaan tilille saldoa kun kaverit pyytää radalle. Hyvä että haki vaippoja seuraavana päivänä (tod näk morkkiksessa) mutta ne kai olisi pitänyt hakea ennen kuin lähtee radalle. Ei jatkoon.

Vierailija
19/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta aloituksesta minusta käy ilmi, että olisi juoppo. Kyllä ihan tavalliset kunnolliset miehet voi käydä kavereidensa kanssa pubissa muutamalla myös. Itse olen miestäni ihan siihen rohkaissut, että älä katkaise kaikkia vanhoja kaveruuksia vaikka on nyt lapsia. He on tottunut tapaamaan pubeissa. Eikä ole mitään juoppoja silti.

No, dokailu, viimeiset rahat alkoholiin kertoo yleensä siitä, että on juoppo.

Vierailija
20/21 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kyllä meillä käy kumpikin silloin tällöin kaverimenoissa, KOSKA SIIHEN ON VARAA. Sinä patistat miehesi pubiin, vaikka 40 euroa on jo tiukilla? 😂 ehkä ap:n tapauksessa ei ole nyt tällaisesta kyse.