Tapailen miestä, ystävä ei reagoinut mitenkään
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tietää jotain...
Oma ystäväni seurustelee miehen kanssa jota itse harrastin seksiä joitakin vuosia sitten. Olivat tavanneet ihan muissa merkeissä ja kuulin ihastumisesta ja yhdessäolosta vasta kun sitä oli jatkunut jo tovin. Ystäväni tietää että tiedän miehen mutta ei sitä että tuttavuuteemme kuului yksi seksikerta. Mies ei ole kertonut ystävälleni. Ystäväni ei ole koskaan ollut noin onnellinen suhteessa ja haluan että hän saa pitää onnensa. Tiedän että jos hän saisi tietää minun ja miehen yhteisestä päivästä, hän kärsisi ja olisi surullinen. Tapaamme onneksi harvoin. Toivon hänelle kaikkea hyvää. Ehkäpä jotain tällaista voi olla taustalla. Sanaton olin itsekin kun kuulin asiasta ensimmäistä kertaa koska olin niin häkeltynyt.
Mies siis tiesi että kyseessä oleva nainen on ystäväni. Mies on muuten mukava tapaus joten ehkä on parempi ettei tämä asia koskaan tule ilmi.
Kyllä. Itse en ole kertonut eräälle ystävälleni että hänen exänsä vikitteli mua kun olin heidän luona kylässä.
Aina vikitteli ja ahdisteli.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä siinä pitäisi kysellä? Että milloin saa tavata? En ainakaan itse jaksa hirveästi kuvitella jotain tuntemattomia ihmisiä ja heistä udella. Mieluummin kyselisin, että mitä ystäväni on siitä mieltä ja miltä hänestä tuntuu, kuin jotain ulkonäköjuttuja.
Yleensä kun näiden kanssa alkaa esittää kiinnostunutta heidän sen hetkisestä ihastuksestaan ja kyseleen siitä, ei sen jälkeen toisen suusta muista puheenaiheita enää löydy.
Vaikka miten yrittäis aloittaa keskustelun vaikka jostain kiinnostavasta lehtiartikkelista, niin nämä saavat jotenkin väännettyä sen keskustelun siihen ihastuksen kohteeseensa.
Siksi ei kannata edes aloittaa.
Loputon suo.
Ja pirun rasittava.
Todennäköisesti tuntee ap:n ja aiemmat tapailut.
Siis oikeasti asia häiritsee sinua niin että teet aloituksen vauvapalstalle? Tsiisus, mahtaa olla vaikea elämä
Olisit kysynyt sitä häneltä itsestääl, mutta ei..
Kunnon draamaqueen kyselee kaikilta muilta ja ennemmin tai myöhemmin ihmettelee kun kukaan ei halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tuntee ap:n ja aiemmat tapailut.
Ei.
En ymmärrä mitä siinä pitäisi kysellä? Että milloin saa tavata? En ainakaan itse jaksa hirveästi kuvitella jotain tuntemattomia ihmisiä ja heistä udella. Mieluummin kyselisin, että mitä ystäväni on siitä mieltä ja miltä hänestä tuntuu, kuin jotain ulkonäköjuttuja.